15 september 2011

What 2000 pageviews! No way...

AAAH!!!!! Ow my.. weet je wat! Ik heb twee freakin duizend pageviwes behaald! 2000 hé! Ik bedoel what the... dat is gewoon zo zo ontzettend veel vind ik! En dankzij wie heb ik dat allemaal te danken ? Dankzij jullie! Haha, echt waar ik weet dat ik bij duizend pagebiews en honderd artikels jullie al hartelijk heb bedankt, maar hier nog is: een lieve, dikke, geweldige, gigantische dankjewel aan ieder van jullie die  mijn blog elke dag bekijkt of ooit mijn blog heeft gelezen, dankjewel! Jullie zijn gewoon de beste! :)
Eigenlijk had ik dit bericht dinsdag avond al kunnen plaatsten want toen merkte ik al dat ik 1999 views had en ik heb toen rap een foto ervan getrokken en natuurlijk ook van de 2000 views, maar ik heb het nog al (zeg liever maar héél druk) druk met leren dus heb ik niet echt veel tijd gehad om dit te posten. Maar nu dus wel! :)  




Geef me een één geef me een negen geef me nog een negen, en ja,ja we blijven gaan want hier is de laatste negen, whoew! Bijna duizend! We zijn er bijna, nog één klik op mijn blog en dan hebben we die 2 en drie nullen! Yeah! :) 



AAAH!! Zie het wel goed! Er staat gewoon echt 2000, 2000, 2000, 2000, 2000, 2000... what the... het staat er écht hé! Mijn gigantische, fantastische, awesome, prachtige 2000 pageviews!! 


Dankjewel iedereen! Jullie zijn gewoon de meest awesome lezertjes! :) 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...