13 september 2011

Ciaté paint pots

Nagellak, één van mijn favoriete beauty producten! Haha alsof jullie dat nog niet wisten, maar goed, ik vind het dan ook altijd geweldig als ik een nieuw merk ontdek en ik kom u al een tijdje vaak op blogs maar ook op youtube het merk Ciaté tegen. En dat waren allemaal positieve dingen, dus ik ben op onder zoek uitgegaan, whoew! Kijk snel verder voor meer informatie over Ciaté! 

Ciaté is de visie van Charlotte Straughan, een jong meisje uit de U.K.,  zij lakt nagels van celebraties en heeft zelf ook een beauty salon waaruit geleidelijk aan dan Ciaté geboren is, een vrouw die dus veel weet waar ze mee bezig is. Haar doel was om frisse, eerste klas, vernieuwende producten te maken die zo wel geschikt en leuk waren voor kopers als nail art technicals. En ik vind dat dat haar gelukt is ! De lakjes zien leuk, fris, happy, netjes en de verpakking is gewoon zo ontzetten schattig door het strikje bovenop het flesje! Al denk ik wel dat dat strikje rap vuil wordt door de nagellak en dan vooral als je het borsteltje eruit haalt en er weer in steekt, maar oké dat doet er niet toe het blijven mooie, hippe en leuke flesjes! :) 


Wat ik ook enorm leuk vind aan deze flesjes is dat het potje een buigt (of krom staat) wat er voor zorgt dat je de potjes van Ciaté mooi in elkaar kunt zetten wat voor een leuk effect, en dan het laatste wat ik heel origineel en leuk vind is dat ze hun nagellak niet nagellak noemen maar paint pots, haha ik vind dat zo schattig paint potjes van Ciaté, ja,ja da klinkt wel goed. :)
Waar kan je Ciaté kopen ? Spijtig genoeg kan je voor zover ik weet alleen Ciaté haar paint pots kopen op het internet, en dan vooral op Ciaté haar eigen website, hier en daar zul je misschien wel een webshop vinden die dit merk ook verkoopt maar ik kon geen echte officieel webshop vinden buiten degene die hier onder zal vermeld staan. De potjes kosten 9 pond wat ongeveer €11,50 is en er zit 13,5ml in ieder potje. Misschien wat aan de dure kant maar uit reviews heb ik vernomen dat ze van heel goede kwaliteit zijn en lang en mooi blijven zitten. Dus zeker een aanrader als je eens een nieuw nagellak merk wilt uitproberen! Heb nog een fijne, leuk avond/dag! Byee.. :)


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...