14 september 2011

Big, awesome, chunky rings!

Ik ben kei, kei happy, weet je waarom? Wil je het weten? Haha, omdat ik eindelijk dit blogbericht kan doen, echt waar! Ik heb er zo lang naar uitgekeken om jullie mijn schatjes van een ringen te laten zien maar er was altijd wel een probleem waarom ik dit artikel niet kon doen, de ene keer vond ik ze niet allemaal of lagen ze bij iemand anders of was het niet het geschikte momenten en zo kan ik nog even doorgaan.. (oké nee dat gaan we dus niet doen want dan wordt dit artikel heel lang en saai ) Maar vandaag dus eindélijk wel, whoew ! 
A big happy smile for that ...


Geef toe, hoe mooi zijn ze wel niet hé! Haha ik kan echt minuten lang naar deze foto en mijn potje vol ringen staren. Op dit moment zijn extra large accessoires enorm in, maar ik denk dat ik 2 jaar geleden ongeveer die donkerblauwe vlinder die helemaal vooraan ligt heb gekocht omdat ik hem mooi, anders en leuk vond, en toen zag ik ook nog totaal niet veel mensen met grote ringen lopen, dus dat vond ik wel leuk! Dat was het begin van de liefde voor grote en unieke ringen, want al rap daarna kocht ik die andere blauwe vlinder... En zo bleef het maar doorgaan en nu heb ik in totaal (even tellen...) negen awesome ringen die ik allemaal even fantastisch vind en die ik allemaal even vaak en graag draag! 

Haha, ja,ja hoeveel ringen kan je aan één hand dragen hé. :) 

Waarom zijn extra large ringen zo leuk? Wel, s'ochtend en vooral tijdens een drukke week heb je niet altijd even veel tijd om er helemaal toppie uit te zien. Dus als je eens zo'n ochtend of een lui ochtendje  hebt en je wilt gewoon iets simpel en basic aandoen, dan doe je gewoon een statement juweel aan, in mijn geval een ring, en je outfit ziet er meteen zo ontzettend veel leuker uit! Als je net zoals ik fan bent van chunky ringen weet je precies wat ik bedoel! Hierboven zie je al de ringen die ik in totaal heb en zoals je kan zien heb ik er redelijk wat, en als je echt je best doet voor een grote fashion ring te vinden vind je echt fantastische ringen, echt waar! 



Ik heb besloten om van elke "genre" ringen een close-up foto te nemen zodat ik wat meer uitlef over ze kan geven. Deze twee ringen komen beiden uit Londen, de meest geweldig toffe stad die ik ooit heb bezocht, over die trip heb ik voor jullie en ook een beetje voor me zelf als herinnering een heel uitgebreid verslag over heb geschreven. Ik hou echt van deze ringen, ten eerste dragen ze zo een fijne herinnering met zich mee, ten tweede die ringen zijn beide zo elegant,mooi, vrouwelijk, gewoonweg perfect! Van de tweede ring, die bloem-ring vind ik de kleur zo verschrikkelijk mooi en zomers, echt een jummie kleur! Deze ring fleurt een outfit ook zo ontzettend op en ik word ook gewoon heel happy als ik deze ring draag op een regenachtige grijze dag, wel je kent het wel zo het typische weer dat je hier hebt in ons klein landje, en als ik dan deze ring draag en er naar kijk word ik meteen happy omdat ik dan denk aan de zomer. En ten derde ik heb nog nooit iemand met soort gelijke ringen zien rondlopen, yeah! :) Voor de lieve mensjes die willen weten in welke winkel ik deze twee ringen heb gekocht, ik heb ze gekocht in Accessorize ongeveer een kleine twee maand geleden (toen het dus nog heerlijk vakantie was...),  ze waren beiden rond de vijf pond ongeveer.


Wow, hebben we die niet nog ergens gezien ? Haha, ja,ja ik heb ze ongeveer twee weken geleden gekocht en aan jullie laten zien in mijn shoplog of haul of hoe je het ook wilt noemen. Als je mijn shoplog heb gezien weet je dit al maar oké, deze twee ringen komen dus van mijn eerste shopping trip in Forever21! De enige echte F21! Haha, misschien zijn velen onder jullie al vaak naar deze winkel geweest maar er voor mij was dat dus de eerste keer, en ik was zo hard onder de indruk! Echt waar! Zo veel mooie fashion dingen voor redelijk weinig geld! En deze twee schatjes heb ik dus daar gekocht! De linkse ring met die grote steen draag ik echt, echt vaak die past gewoon perfect bij de herfst en winter, ook heeft die steen een super leuke kleur en deze ring heeft ook een rekbantje om hem om te doen! Wat redelijk uniek is (is de enigste ring die ik heb die dat heeft) en ook is dat super handig want daardoor kan ik die ring aan elke vinger van mijn hand doen die ik wil (buiten mijn pink dan hé). Het roosje heb ik nog maar twee/drie keer aangehad maar is zo ontzettend schattig en fleurt een saaie outfit echt zo verschrikkelijk op! Als je meer over deze ringen wil weten kan ik maar één ding zeggen, ga mijn shoplog kijken! :)


Ze blijven maar komen die ringen, help! Haha dit is het laatste groepje ring die ik aan jullie ga laten zien. Al deze ringen die je hierboven ziet zijn ringen van Six, een geweldige zeer betaalbare juwelenwinkel waar iedereen zeker is binnen moet gaan! In dit groepje zit ook de eerste en tweede grote ring die ik ooit heb gekocht, ja,ja ik ga nooit vergeten dat dat mijn eerste xl ringen waren! Haha, de uil ring en die blauwe ring met dat rondje doen mij denken aan de vakantie en zomer... Wel, zomer niet de zomer die we hier hebben gehad want dat kan je beter vroege herfst noemen maar de zomer die ik heb beleefd op vakantie, zonnige herinneringen dus! En de laatste ring die ingewerkte vlinder vind ik zo kunstzinnig en uniek, love, love it! Het enigste is dat die ring origineel van (fake) goud was maar door hem te dragen is die nu zilver.. Wat wel spijtig is, maar ja goed ik hou nog altijd van hem en het is ook niet dat die ring een fortuin heeft gekost dus ik verwacht ook super kwaliteit of zoiets hé.


Dat was het, als je het niet doorhebt ik hou er vreselijk van om al deze ringen te dragen! Weliswaar niet op het zelfde moment aan dezelfde hand zoals op deze moment maar gewoon apart als statement item! Ik hoop dat jullie dit een fijn artikeltjes vonden, ik vond het alleszins heel fijn om dit artikel te maken en te schrijven! Laat me zéker weten wat jij van big, awesome, awesome ringen vindt! En of je er zelf een aantal hebt liggen en of je ze elke dag draagt! Laat me ook zeker weten als je nog een leuke plaats weet waar je zo'n ringen kan kopen. Byee!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...