4 september 2011

Fashion & Beauty haul + a little surprise

Halloowaah...
Ik ben deze week 2 keer naar 't stad geweest, de ene keer met mijn mama en een vriendinnetje van me en de andere keer me mijn stiefmama, en ik dacht dat jullie het misschien wel leuk zouden vinden om de dingetjes te zien die ik heb gekocht. Dus daarom heb ik vandaag speciaal voor jullie een shoplog/ haul gemaakt, ik hoop dat jullie het allemaal een leuk filmpje vinden. Enjoy! :)





Haha, ja,ja ik zei toch dat er een klein verrassinkje was. :)
Het topje dat je in het begin hebt gezien, waar ik trouwens helemaal verlief op ben, heb ik de eerste schooldag gedragen,ja,ja.. Ze hadden dat topje trouwens in heel veel kleuren, van oranje en rood tot blauw en paars. De prijzen van alles zul je helemaal onderaan dit blogbericht vinden. Wat heb je dan nog, ah ja de rode handtas van Mango, die was gewoon zo mooi, de mooie rode kleur, de gevlochten details die tas had aan de randjes, en hij is ook gewoon perfect voor deze herfst en winter ik kon hem gewoon niet laten liggen! En zoals je kan zien ben ik voor de eerste keer naar F21 geweest! Haha, ik had de camera meegenomen om een aantal winkels voor jullie te filmen en dergelijken, maar ik stond echt letterlijk met mijn mond open te kijken naar alles dat ze daar hadden! Ik was echt helemaal sprakeloos, door alles gewoon, het feit dat het pand en de inrichting zo groot en mooi was, er zo veel échte mode dingen waren op één plaat, en dan ook nog het feit dat ze daar alles hadden in elke print en kleur die je kan bedenken! Geweldig dus! Maar door al die dingen bij elkaar dacht ik echt niet aan filmen en foto's trekken, dus sorry geen foto's of filmpjes van Forever21 of andere winkels. Ook waren er zoveel mensen in de winkel en moest je echt lang aanschuiven voor paskamers, en ook de maat Medium was vaak al weg, dus daarom heb ik geen kledingstukken gekocht.
En dan, the big surprise, haha ik beloof jullie dat jullie er rap meer over te weten gaan komen, maar ik kan je al zeggen dat het een beauty product is! Dus zoals ik al zei, blijven kijken naar mijn blogje voor dat!

Prijslijst:
ZARA TRF, donker-blauwe top,  € 29,95
Mango, rode satchel bag,  € 24,95
Forever21, witte roos ring,  € 2,90
Forever21, paarse grote steen ring,  € 4,90
Forever21, goud paarse armband, € 6,90

Vorige keer dat ik was gaan shoppen met mijn vriendinnetje heb ik ook nog een hoodie gekocht en een paar gezichtsmaskertjes, maar ik zal die in andere shoplog dan eens laten zien. Byee..
Leuk, mooi filmpje ? En laat me maar weten als je denkt te weten wat thé surprise is!  :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...