23 september 2011

Rituals surprise box: Awareness face serum

Halloowaa! :) 
Het is weekend! Whoew! Haha ja,ja daar keek ik echt, echt, écht naar uit! Want het word mij allemaal te veel. Haha nee grapje, heb gewoon een drukke week gehad, en ik heb niet het gevoel dat er komende week daar veel aan gaat veranderen, en geef toe weekends zijn gewoon het allerbeste deel van de week! En degene die daar niet mee akkoord is hé, awel die heeft nu niet dat hyper, happy, relaxed gevoel van het is eindelijk weekend! Haha, maar goed laten we nu eens beginnen met dit reviewtje hé! :) 


Jullie weten, of jullie weten niet, dat ik deze week maandag/dinsdag een pakketje heb gekregen van het geweldige cosmetica merk Rituals! Ik zou zeggen ga even rap kijken naar dit artikeltje van eergisteren en je kan mij helemaal volgen! Zou je nu bijvoorbeeld Rituals niet kennen, wat nog al vreemd zou zijn want het is een redelijk bekend merk, dan zal onderaan dit artikel hun site/webshop staan en kan je die even gaan bekijken. De Awarreness face serum van Rituals, daar ik het vandaag met jullie over hebben!


Maar wat is nu eigenlijk in hemelsnaam een serum ? Geen idee, haha, tot voor kort toch niet, ik had wel ongeveer een idee, maar toch. En ik denk dat ik niet de enigste ben, dus speciaal voor jullie heb ik het opgezocht samen met mijn goede vriend Google en voor jullie mooi samengevat! Om te beginnen een serum gebruik je het meest voor je gezicht maar je hebt bijvoorbeeld ook haarserums, beiden zitten vol met geconcentreerde ingrediënten die je huid/haar tot heel diep verzorgt.  Eigenlijk kan je een gezichtsserum een beetje met een dagcrème vergelijken, alleen is een serum veel sterker en intensiever door de hoog geconcentreerde ingrediënten die er in zitten en nog een belangrijke en grote verschil met een dagcrème is dat een dagcrème bedoelt is om je huid te hydrateren en een serum om je huid te verzorgen. Je hoeft absoluut niet perse een gezichtsserum in je dagelijkse huidverzorging toe te voegen, maar het kan wel goed doen voor je huid als je bijvoorbeeld last hebt van redelijk wat puistjes, rimpeltjes, droogheid enzovoort. Voor die "kwaaltjes" zijn ook speciaal serums op de markt trouwens en dan nog hoef je het serum niet iedere dag te gebruiken, maar kan je het bijvoorbeeld om de twee dagen gebruiken. 


Waauw, what al little beauty! Geef toe! In het artikel van eergisteren vertelde ik jullie al dat de verpakking van dit artikel écht prachtig is! En bij die mening blijf ik volledig! Elegant, mooi, classy maar toch nog door de zilveren randen nog hip en jong, en er zit ook een lief, oud roze in de verpakking die het helemaal op en top vrouwelijk maakt voor alle leeftijden! En het is ook een kei tof formaat van verpakking, niet te groot en niet te klein en ligt makkelijk in de hand! Het enigste is dat heel de verpakking in plastiek is... Wel, eigenlijk is da totaal niet negatief want als je het dan laat vallen is je product niet meteen kapot en het weegt ook geen ton, maar zou je het dus willen weten heel de verpakking is in plastiek.




Een ander geweldig positief punt aan de verpakking is dat het product in een pompje zit! Haha, jeej, en dan niet zo een lomp pompje hé, maar zo een klein elegant pompje én zo blijft het product binnenin ook proper telkens als je het gebruikt! Geweldig dus! Ja, de verpakking is meer dan een dikke duim omhoog!  :)


Dit gezichtsserum is zoals je kan lezen hierboven op de foto voor alle huidtypes! Wat het product heel handig en ook heel leuk maakt als cadeau voor iemand, want je kan hierdoor nooit misslaan! Ook bevat dit ene flesje 30 ml wat gemiddeld is voor zowel een serum als dagcrème. 



Dit is de hoeveelheid die er uit één pompje komt, de grote van een dikke erwt of dergelijken. Ik heb redelijk lang zitten nadenken hoe ik de structuur zou beschrijven, maar hij is iets lichter van structuur als een gemiddelde dagcrème en is ook wat "lopender".. Haha oké, ik heb het geprobeerd. Als je hem opsmeert ziet echt waar dan valt je mond echt even open, hij smeert zo smooth, zacht, makkelijk en goed over je huid echt waar! Eerst vond ik het er nogal behoorlijk vettig uitzien heel het goedje maar als je een half)minuutje het met twee handen goed in je huid wrijft, merk je bijna niets meer van die glans. En het voelde zo ontzettend goed aan mijn huid, maar absoluut niet plakkerig of iets want daar kan ik absoluut niet tegen. Ook had ik echt zo iets van hier had mijn huid echt nood aan! 
Ow my... de geur van die product echt, wauw! Hij ruikt hard naar bloesem, maar een romige maar toch frisse bloesem, en ook weer niet te fris dat je helemaal wakker bent van geur als je hem opsmeert, echt jummie! Zelf gebruik ik dit serum nu elke avond en ook als ik uit de douche of bad kom, omdat mijn huid dan sowieso altijd wat uitgedroogd is dus dan doet dit serum echt wel deugd aan mijn gezicht! En echt waar mijn huid voelt altijd zo verschrikkelijk zacht en glad aan s'ochtends! Echt waar, en blijkbaar heeft dat er ook mee te maken dat je huid 6 keer rapper zicht herstelt s'nachts dan overdag, awesome dus!  



Hier zie je de ingrediënt lijst van het product, dus voor mensen die allergisch zijn aan iets, zeer handig! Kan het zijn dat in dit product geen parfum zit want ik kan het niet vinden op de lijst.. Laat me maar weten als jij het wel ziet staan!



 Dat was het dan! De AwarenessRituals dus ik wist niet meten de prijs van dit product, maar ik heb de prijs proberen op te zoeken maar ik vond het niet op de webshop van hun. Dus zeker reageren als jij de prijs van dit product weet! Alright, byee en enjoy your weekend! :)


Haha, yep bollietje mijn lief katje is ook grote fan van Rituals!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...