10 september 2011

New UGG collection


Goeie-morgen iedereen!
UGG, een zeer bekend en luxe schoenenmerk uit Australïe dat echt top schoenen verkoopt! We kennen het merk vooral van de hippe, "sloffy" sneeuw botjes met gezellige "pluch" binnenin, waar trouwens honderden namaken van bestaan, weet je welke ik bedoel ? Wel, nu zijn er nieuwe showstoppers van UGG en die wil ik graag even met jullie delen! Lees snel verder zou ik zeggen. :)  



De collectie is gemaakt en gebaseerd in Italië en is een wat luxere collectie dan we normaal gewend zijn van UGG. Het gaat deze keer niet om de 'sloffy' UGG, maar juist om meer high fashion modellen. Denk aan enkellaarsjes, boots, en extra lange knielaarzen. De collectie is vanaf vandaag te vinden in de winkel, dus dat wordt shoppen (of sparen.. haha)! 


€ 785,-

€ 719,-



€ 1439,-
€ 1239,-


Zelf vind ik ze niet zo heel speciaal of vernieuwend en al zeker niet als je kijkt hoeveel je voor één paar laarzen betaalt, yep ze zijn een beetje prijzig vind ik. Maar oké, wat vind jij van hun nieuwe collectie? En heb jij al een paar schoenen van UGG ? Byee.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...