17 september 2011

Catrice big city life limited edition

Jeej, weer een nieuwe collectie van Catrice! Haha en dat is niet het enige ook wil ik jullie zeggen dat ik morgen eindelijk na twee weken de surprise ga onthullen! Daarover morgen meer informatie. Vandaag laat ik ik jullie de nieuwste collectie van "Big City life" van Catrice aan jullie zien! Rap verder kijken maar!




In de Big City life collecte van Catrice vind je 4 prachtige eye and cheek pallete's die geïnspereerd zijn door de wereldsteden Sydney, Berlijn, Londen en New York. Gelukkig voor de nagellak-fans, waar ik dus ook bij hoor, heeft Catrice ook 4 nieuwe, bijpassende nagellakjes. Geef toe klinkt best vet hé! 




The Berlin collection €6,99 en Ultimate nail lacquer Berlin €2,49.

The London collection €6,99 en Ultimate nail lacquer London €2,49.






The New York collection €6,99 en Ultimate nail lacquer New York €2,49.



 The Sydney collection €6,99 en Ultimate nail lacquer Sydney €2,49

Ja,ja geef maar toe, ze zien er vet uit hé! Ik weet wel niet of de pigmentatie van de kleuren zo fantastisch is maar in elk pallet zitten 6 kleuren oogschaduw zowel shimmer als matte kleuren, samen met twee kleuren blush, een oogschaduw-applicator en een mini oogpotlood in zwart. Een aantal kleuren vind je in een twee of drie palletten terug en sommige kleuren zijn uniek en vind je dus alleen maar bij één pallet.
Deze collectie zal vanaf half oktober, om precies te zien 15 oktober, tot en met eind november 2011 in de winkels van het Kruidvat liggen, tenminste zolang de voorraad strekt. Je hebt trouwens al een heel setje voor nog minder 10 euro, dus zeker de moeite waar om eens een kijkje naar te nemen, maar wees er snel bij zou ik zeggen want ik heb een vermoede dat deze limited collection gigantisch, super snel gaat weg zijn! Maar goed, vertel mij nu eens welke stad lijkt jou wat ? En laat je je dan lijden door de kleuren in het pallet of kies je gewoon jou favoriete stad?


 

1 opmerking:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...