12 oktober 2011

Update my nails, Herôme nail whitener

Toemtoem.. Hallo! :) 
Dit artikel is iets dat jullie het meest aan mij hebben gevraagd om te maken/schrijven, wat natuurlijk totaal niet erg is, en ik was echt waar al lang aan het denken dat het nu wel tijd werd dat ik die update over de Herôme nail whitener deed. Maar ik vond nooit de tijd en vaak was het weer ook veel te slecht om goede foto's te trekken en hierbij is het natuurlijk wel heel belangrijk dat de kwaliteit en kleur correct is. Als je niet weet waar ik over aan het praten ben dan stel ik voor dat je dit artikel eve leest, dan kunnen we allemaal weer even volgen hé. Oké, dat was het inleiding-tje, lees nu maar snel verder! 



Dit waren mijn nagels een dikke twee maand terug, gele randjes en zelfs voor een deel ook gelige nagelbedden (het deel van je nagel dat op je huid zit) ik vond mijn nagels er toen echt totaal niet verzorgd en mooi uitzien. Ook vond ik het echt stom dat ik mijn nagels niet meer zonder nagellak kon dragen of te wel moest ik ze helemaal kort knippen, maar vooral door het feit dat ik niet wist door wat het kwam maakte mij gek. Ik rook niet, eet genoeg groenten en fruit, drink elke dag iets minder dan een liter water en doe bijna altijd een base coat op. Ja, ik was een beetje radeloos op het einde... 


Maar toen ontdekte ik de Herôme (glamour) nail whitener, yeah! Haha hier zie je ze dan met twee laagjes mooie nagellak, je ziet echt een groot verschil vind ik! Dus daar was ik echt al heel blij mee dat ik tenminste mijn nagels terug kon laten zien en ze niet geel zagen, maar zien mijn eigenlijke echte nagels er nu wit(er) uit, that's the question..

Woeps.. mijn nagels zien er nogal broebelig uit, maar ik had juist een goud glitter lakje er afgedaan en als je een beetje into nagellak bent weet je wat voor een gedoe het is om glitter nagellak er af te doen. Maar ik zou zeggen let er niet op en kijk gewoon naar het effect van de nagellak... :) broebelig 

Yes they do! Haha, oké laten we eerlijk zijn, ze zien er wel degelijke een pak witter uit maar het is niet een mega effect dat het heeft gedaan waar je mond van open valt. Wel is er een mega groot verschil tussen mijn nagelbedden twee maand geleden en nu, ik bedoel toen had ik zo'n gelig laagje en nu niets meer, echt niets meer gewoon een normale mooie propere nagel! Dus happy smile voor dat! Door deze "ervaring" of "experiment" of hoe je het ook wilt noemen met mijn "gele randjes" heb ik iets ontdekt, ja,ja let maar goed op want het is iets groot..
Haha oké, wat ik dus ontdekt heb is dat je of te wel het geluk hebt van sterk of te wel witte nagels te hebben, maar beide kan niet (oké misschien wel, maar heel uitzonderlijk). Ik heb dus behoorlijk sterke nagels van mijn eigen, maar dus geen echte witte nagels, terwijl ik op andere blogs en bij vrienden en familie zag (ja, ik ben er eens op gaan letten of dat "regeltje" wel echt klopt) dat mensen met hele witte randjes vaak klaagde dat hun nagels zo rap stuk gaan. En daar heb ik echt bijna nooit last van, maar waardoor heb ik dit dus nu ontdekt hé. Wel, door rond te kijken bij andere mensen maar ook omdat ik een paar weken terug redelijk lange nagels had (zo lang als op de foto hierboven) en ik was bij mijn wijs vinger een dun laagje nagel van dat randje aan het afpulken en daar onder zat dus een stuk nagel dat kei wit zag. Maar natuurlijk had ik dan niet meer echt een sterk nagel.. maar wel een witte! Dus ja het kiezen zeker, maar al een geluk bestaan er geweldig nagellakjes zoals deze Herôme nail whitener hé.  :) 
Haha, maar goed om heel eerlijk te zijn ben ik al lang blij dat ik nagels heb, ik wou gewoon even rap dit met jullie delen. Ik hoop dat jullie een beetje mijn uitleg snappen, laat me maar weten zo niet.. Oké conclusie: deze nagellak is een dikke aanrader voor iedereen die last heeft van gelige nagels, echt waar! Ik heb deze nagellak in de Ici Paris XL gekocht maar ik weet dat je deze nagellak en andere lakjes van Herôme ook in het Kruidvat kan kopen. Alrighty, ik hoop dat jullie dit een fijn artikeltje vonden, love,love,love.. Byee.. :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...