21 oktober 2011

New nail polishes, Rituals

Hallooaah..
Haha, hallo iedereen! Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens iets heb geschreven voor jullie, maar vandaag begint het weekend! Whoew, applausje voor dat! Maar dat wilt ook zeggen dat ik voor de komende paar dagen weer wat meer tijd heb voor te bloggen! Wat ik zelf super vind en ik hoop jullie ook. Oké! Dit persbericht heb ik een paar dagen terug gekregen, yep ik check wel elke dag mijn mail en trouwens ook jullie reacties en dergelijke trouwens, deze collectie is dus niet meer zo heel nieuw, maar ik  wou deze "nieuwe" nagellak collectie van Rituals toch nog even snel met jullie delen. So let us take a look.. :) 
Leuke collectie! Vind je niet? Spijtig genoeg zijn het allemaal basic lakjes zonder shimmer of glitter, wat ook heel mooi kan zijn hé begrijp me niet verkeerd maar het maakt de nieuwe nagellakjes niet zo vernieuwend. Deze woensdag was ik voor een paar uurtjes in 't stad voor een aantal cadeau bonnen eindelijk op te doen voor ze zouden gaan vervallen (misschien maak ik er nog een shoplogje/haul van) en ook om mijn haartjes opnieuw te laten knippen, maar ik met mijn domme kop heb de namen van deze nieuwe nagellakjes niet opgeschreven of er een foto van genomen toen ik in een Rituals winkel was, want daar heb ik ze al kunnen bewonderen. Dus dat is ook wel redelijk spijtig, want nu kan ik jullie de namen niet zeggen want behoorlijk stom is, al denk ik mij te herinneren dat het laatste oranje lakje "baby orange" noemde, maar ik weet het niet zeker. De prijs weet ik wel zeker! Voor één flesje betaal je namelijk €10,90. Al heb ik geen idee of dat een goede prijs is in verhouding met de kwaliteit en hoeveelheid want ik heb nog nooit een nagellakje getest van Rituals om heel eerlijk te zijn. Al lijkt de middelste van deze nieuwe collectie, die donker rode, mij wel een fijn kleur voor deze herfst en ik heb ook nog niet echt een donker rood lakje. Maar goed, laat me zeker weten wat jij van deze collectie vind, welk lakje je heel mooi vind en welke je misschien zou kopen en welk lakje je lelijk of gewoon saai vind. Alrighty, ik ben dus back voor de volgende paar dagen, dus blijven kijken naar mijn blog zou ik zeggen en ik wens jullie allemaal ook nu al een fijn weekend. Byee.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...