5 oktober 2011

Models own beetlejuice collection

Hoi, hoi. Hoe is het? :)
Eerst even, deze naam van deze collectie is gewoon.. awesome, haha en kei grappig en schattig! niet ? Er zijn nu echt ontzettend veel nieuwe collecties die nog niet uit zijn maar waar wel al pers-eventen en persberichten van worden rondgezonden, wat wij (of toch ik alleszins) heel fijn vinden! Zo kwam ik deze geweldige nieuwe collectie van Models Own, iets als in de trant van peridot by chanel, en jullie weten hoe een mega fan ben van dat lakje, dus kijk rap verder misschien zit er zelfs een dupe van peridot bij, wie weet! 
Mooi, mooi, mooi! Echt prachtige en unieke kleuren! Ik weet dat ik vaak bij collecties zeg dat ze niet echt vernieuwend of onverwacht zijn, maar deze collectie is echt prachtig! Vooral de eerste drie! Echt geweldig, geef toe! Het super leuke aan deze lakjes en aan Peridot is dat ze écht veranderen van kleur en bij de twee en derde zitten er dan nog eens glittertjes inverwerkt, hoe awesome! Haha, iep ik kijk echt verschrikkelijk mega hard uit naar de collectie! Spijtig genoeg zie ik niet meteen een dupe van de Peridot van Chanel, misschien de eerste, maar we zullen nog zien met de switches hé! Als ik officiële switches van deze lakjes tegen kom zal ik ze meteen aan jullie laten zien! 

Golden Green - fresh energetic acid
Pinky Brown -  warm rusty pink 
Purple Blue - vibrant punch of fuchsia indigo 
Aqua Violet - true sky shimmer
Emerald Black - bold-blackened midnight peacock

Dit is wat Models Own zelf van deze nieuwe collectie zegt op hun Facebook pagina: 
“NEW from Models Own and launching this November – The BEETLEJUICE Collection! Consists of FIVE new multi-tonal shades – GOLDEN GREEN, a fresh energetic acid; PINKY BROWN, a warm rusty pink; PURPLE BLUE, a vibrant punch of fuchsia indigo; AQUA VIOLET, a true sky shimmer; and EMERALD BLACK, a bold-blackened midnight peacock! Each bottle contains four pearlescent colours mixed into one gleaming shade, and the complex colour-shifting, with flashes of vivid tones and ethereal hues, gives a shimmering duo chrome finish. Priced at just £5 each and available early November exclusively at our website.”
Als ik deze foto ben ik wel lichtjes teleurgesteld, want hier zien de kleuren er echt veel anders uit dan als ze in de flesjes zitten. Dus hopen maar dat als er swatches komen de kleur gelijk is aan de kleur in het flesje en niet de kleur van deze foto hierboven. Maar we zullen wel zien hé! Ze kosten £5 per stuk, wat €5,81 is. En er is nog een fijne actie want als je er drie koopt krijg je £3 korting en als je ze alle vijf koopt krijg je £7 korting, geweldig toch! Het is enige spijtige en nadeel is, je kan het misschien al raden, dat ze alleen te koop zijn in de webshop van Models Own, maar ik hoop dat ik op een of andere manier toch de kans krijg van deze flesjes in het echt te zien  bij iemand thuis of op een andere manier, of gewoon zelf de kans krijg om er eentje te kopen want ze zijn gewoonweg awesome! Deze flesjes zul je vanaf begin oktober op de webshop van  Models Own vinden, dus zeker is gaan kijken op hun webshop! Wat vinden jullie van deze little beauty's ? Mooi? Niet mooi ? Vernieuwend of niet? Zou je zelf een flesje van deze collectie willen ? Laat het me allemaal maar weten! Byee.. :) 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...