2 oktober 2011

Review: Garnier tonic en reinigingsmelk

Hey aardbeitjes! 
Ja,ja ik kwam niet meteen op een ander woord, dus hallo! :) Ik gat het niet weer zeggen maar toch even een kleine sorry voor eventjes niet gepost te hebben, maar goed ik denk dat het voor ons allemaal gewoon leuker is als ik gewoon nu mijn artikeltje begin, niet? Reviews zijn geweldig om te schrijven, echt waar! Een groot (dubbel) geluk voor mij is dat mijn ouders gescheiden zijn, daarmee bedoel ik dat ik mijn eigen producten heb die ik kan reviewen  maar ik kan ook voor een weekje een product van mijn mama of stiefmama lenen om er dan een review over te schrijven, al gaat dat niet met alle producten maar met de meeste wel! Ja,ja alles valt happy en on-happy te bekijken! Maar welke producten heb ik nu gestest? Ik heb de roze Garnier reinigingsmelk en tonic getest, jeej!


Hier zie je ze dan! Beetje rare foto maar toch nog redelijk duidelijk en goed denk ik! Dit zijn dus twee huidverzorgings producten voor je gezicht, dus voor iedereen zullen deze twee producten een beetje andere werken maar dan nog leek het me wel fun om een reviewtje over te schrijven. Dus snel verder lezen hé!


Pretty, girly bottles! Haha, geeft toe ze zien er toch geweldig schattig, vrouwelijk, netjes, strak, elegan en ga zo maar door! Oké ze zijn mooi! Maar opzich zijn ze niet zo heel bijzonder als je soms de verpakking van Lancôme of Chanel gaat, maar daar betaal je ook 4 keer zo veel voor! Ik vind het al kei goed van Garnier dat ze de twee reinigingsporuducten in een knijptube hebben gedaan, maar volgens mij zou het nog hygiënischer zijn geweest zouden ze het in een pompje hebben gedaan, en hygiëne bij de huid van je gezicht is echt wel belangrijk als het aan mij lig! Maar dat is natuurlijk maar une petite detail, ow my.. check mijn Frans! Haha, yep ik heb Frans getypt, het is gewoon mijn beste taal! ... Omdat de verpakking van beide flesjes bijna identieke het zelfde is buiten op een paar details na, wat het weel heel mooi en assortie maakt voor in je badkamer te zetten, maar daarom ga ik dus niet nog is van elk flesje individueel de verpakking reviewen.


Voor dat ik deze twee kleintjes begon te testen/gebruiken had ik nog maar één of twee keer in héél (haha lekker dramatisch) mijn leven een reinigingsmelk gebruikt, en toen vond ik het echt maar dikke brol! Gewoon om de simpel reden dat ik niet wist hoe ik het moest gebruiken en ik het dus maar gewoon op mijn gezicht smeerde met een watje en dat wast het. Maar nu heb ik het door denk ik hoe ik het moet gebruiken, verbeter mij alsjeblieft als ik iets fout doe of iets beter niet doe maar voor dit review heb ik het dus zo voor een weekje aangebracht. Ik heb telkens in de avond voor ik ging gaan slapen een wattenschijfje gepakt een daar een "toetje" opgedaan zodat bijna één derde van het watje was bedekt, daarna depte ik eerst een beetje op mijn neus, wangen en voorhoofd om het daarna met het zelfde watje over heel mijn gezicht te smeren. In de week dat ik deze producten heb getest gebruikte ik ze het voornaamst s'avonds, en soms kwamen er echt wel wat vuiltjes mee, dus het product werkt zeker goed! 

En dan hebben we de tonic die verrijkt is met pro-vitamine B5, klinkt cool vind ik maar om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat vitamine B5 voor je huid doet, maar ik vermoed iets heel goed! Met deze tonic haal ik de laatste restjes reinigingsmelk, die ik daarvoor heb opgedaan, en de laatste restjes vuil van mijn gezicht. Beiden ruiken echt heel goed! Ik ben zelf niet zo'n mega fan van rozen, maar deze roze geur is echt lekker subtiel en fris. Mijn huid voelde na deze twee stappen zacht en zag er echt heel schoon uit! Ook zag mijn T-zone (kin,neus en voorhoofd) er veel en veel minder glanzend uit als normaal! Het enigst is wel dat ik na deze twee stappen echt wel iets had van nu heb ik echt een dagcrème nodig! Gewoon omdat mijn helemaal "leeggezogen" en droogjes voelde. Nog iets dat ik merkte was dat mijn poriën na telkens deze twee producten s'avonds gebruikt te hebben mijn poriën telkens opeens zo duidelijk waren, iets waar ik anders nooit last van heb! Ik heb dan ook getest met een reinigingsmelk van Yves Rocher of ik dat ook bij andere reinigingsmelken heb, en ja, ik had het ook bij die reinigingsmelk! Dus ik weet nu niet of dat reinigingsmelken in het algemeen gewoon te agressief voor mijn huid zijn, of dat ik het om de zoveel dagen moet gebruiken en het kan natuurlijk ook nog aan de combinatie tonic en reinigingsmelk liggen, maar goed.




Ik ben zeer happy van deze producten! Ook is het een makkelijker optie als ene facewash, al word je s'ochtends echt wel wakker als je ene face wash gebruikt, maar dat tussen haakjes. Dus zeker een aanrader voor iedereen, alleen zo ik het deze twee producten niet direct kopen als je  een droge huid hebt. Spijtig genoeg heb ik geen idee hoeveel dat deze producten kosten maar ik ben zeker dat ieder flesje apart onder de zeven euro kost, en ik weet ook dat deze twee producten ook in komkommer geur bestaan, dus als je meer voor ene frisser geur bent kan je misschien die uitproberen. Ik hoop dat jullie ene fijn artikeltje vonden, en als je iets meer weet over mijn probleem met de reinigingsmelk of je hebt ook dat probleem of je hebt nog goede tips voor mij, laat het me allemaal maar weten! Byee.. :)


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...