3 oktober 2011

Whoew! 3000 pageviews!

Ow my... Ik heb 3000 pageviews berijkt! Ik bedoel hoe cool is dat! Het is nog maar een maandje geleden dat ik 2000 pageviews heb bereikt en zie hier een klein maandje later al 3000! What the.. haha ne ik heb ook vorige maand, september dus, mijn pageviews verdriedubbeld ten opzichte van de eerste maand dat ik blogte! Hoe awesome is dat! Ik zeg telkens dat ik niet bij elke duizend pageviews die er bijkomt er een blogbericht over ga maken, maar zie hier toch de screenshots.. :)







Dankjewel iedereen! Echt waar! Dankjewel! Ik weet dat ik de laatste tijd veel minder blog maar dat komt school en ook allemaal dingen die allemaal op dit moment samen komen, stressie moments dus en veel werk! Maar ik vergeet jullie niet hoor! Besef gewoon dat ik jullie allemaal ontzettend graag heb en dat bloggen echt een heel groot en fijn ding is in mijn leven, maar het is niet het enigste in mijn leven.. 
Dus niet stoppen met naar mijn blog te kijken zou ik zeggen want ik vergeet jullie niet en er komen nog vele artikeltjes.. Dankjwel! 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...