16 oktober 2011

My four little favourites of october

Gisteren schreef ik nog dat het eindelijk weekend was en hoe mooi het weer die dag was en hoe hard ik er van genoten heb, en vandaag is het alweer bijna maandag, maar al een geluk was het vandaag nog altijd super weer! Spijtig genoeg kon ik er vandaag wel maar weinig van genieten door al het studeer werk dat ik nog te doen had, maar dan nog is er geen reden om niet happy te zijn! Vandaag wil ik jullie graag mijn vier kleine favorietjes van deze maand zien, jullie hebben ze misschien al een paar keer voorbij zien komen maar ik wou zo toch nog even rap deze maand in de spotlights zetten, dus huhup verder lezen maar! :) 


En herkennen jullie al producten, ja? Neen? Haha oké, de kleur van het rode nagellakje is een beetje te fel vergeleken met de werkelijkheid, maar voor de rest kloppen alle kleuren en dergelijke!

  • Ginko's secret hand balm, wauw echt waar wat een pareltje van een handcrème! Echt waar! Als je een handcrème zoekt die écht je handen verwent en zacht maakt, dan moet je zeker is langs een Rituals verkooppunt gaan en deze handbalsem even gaan testen, want dit is echt een super tube-tje! - Rituals.com
  • A oui bit of red, wat kan ik zeggen, een winter of herfst outfit is gewoon niet compleet zonder een rode of ander donkere warme kleur op je nagels, maar rood is toch wel echt dé ultieme winter en herfst kleur, niet ? Zoals ik al zei is de kleur van 't lakje op deze foto een beetje te fel, in het echt is het meer een warme donker rode kleur.  -  O.P.I.com
  • Verkoelend voet gel, de afgelopen weken ben ik een paar keer behoorlijk actief geweest waarmee ik bedoel dat ik veel heb gestapt en veel gefietst twee dingen die belastend zijn voor je benen en in het bijzonder je voeten en kuiten. Deze verkoelende gel voor je voeten kwam dan ook een paar keer handig van pas, en langs de andere kant ruikt hij ook nog eens heerlijk naar lavendel. - yvesrocher.nl
  • Roze kwarts arembandje, dit armbandje heb ik een dikke twee weken geleden gekocht omdat ik het zo een lief kleur vond en een soort gelijk armbandje had ik ook nog niet. Vanaf het moment dat ik hem omdeed was ik er echt verliefd op, haha echt waar! Hij past gewoon bij zoveel dingen, plus hij is elegant, lief, netjes, classy maar toch speels door het lieve roze bonbon kleurtje, ja,ja. Dit armbandje heb ik gekocht voor iets minder als 10 euro.   -  twice as nice 

Zoals je kan lezen zijn dit echt lievelingetjes van me, ik heb ze dan ook deze en ook vorig maand bijna non-stop gedragen of gebruikt. Yep, allemaal dus dikke aanraders voor eens een kijkje naar te gaan nemen als je nog eens gaat gaan shoppen, de prijzen van al deze producten liggen trouwens tussen de 8 en 14euro. Alrighty, heb allemaal nog een fijne zondag! Byee.. :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...