30 juni 2012

Catrice Cucuba limited edition


Warme zonnestralen, rokende sigaren en het Caribische eiland Cuba waren de inspiratiebron voor deze nieuwe collectie van Catrice. Als je houdt van warme en tropische kleuren dan is deze collectie zeker iets voor jou! Kijk je even mee naar de producten?

Loose eye shadow: Sunny Side, Reggaeton, Salsa Cubana, Havana Drum en Take it Mint  (€2,99)

Soft lip colour: Salsa Cubana en Be all Smiles  (€3,99)

 Liquid shimmer eye liner: Take it Mint en Reggaeton  (€3,99)
Bronzing powder: Brown  (4,49)



Ultimate nail lacquer: Sunny Side, Reggaeton, Salsa Cubana, Havana Drum en Take it Mint  (€2,49)

Halverwege augustus (2012) zal deze collectie te koop zijn in de bekende filialen zoals Kruidvat. Maar uiteraard geldt, zoals bij iedere limited edition collectie, op is op en moet je er snel bij zijn.
Ik vind het een heel zonnig, warme collectie met hier en daar een product dat me wel iets lijkt, zoals de lippenstift in Salsa Cubana en het lakje in Take it mint. Ook de verpakkingen die eens in plaats van zilver of zwart, brons-bruin zijn vind ik wel een leuk detail (al moet ik toegeven dat brons niet zo mij ding is).

Wat vind jij van deze collectie? Is er een product dat je hieruit zou willen?

4 opmerkingen:

  1. Mooie LE, het mintkleurig nagellakje ga ik zeker kopen! =]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep yep! Leuk leuk! Kijk er naar uit! Hou van deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zelf gebruik in de nagelak van cartice, ben her helemaal weg van.
    love it.

    Liefs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Catrice heeft inderdaad super nagellak en dat nog eens voor een super voordelige prijs, ben er zelf ook helemaal weg van! (:

      Verwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...