26 juni 2012

Lacey makeup and nails

Bron

Kant terug hip? Jazeker! Op fashion gebied zie je het overal terug komen, kleding, accessoires, schoenen, noem maar op! Dit is al zo sinds vorige zomer, maar nog steeds is deze trend in en ook op het vlak van beauty vind je verschillende mooie creaties met kant. Van een klein detail dat op de structuur ervan is geïnspireerd tot hele gezicht en nagels die bedekt zijn in kant. Ik vind het er ontzettend mooi en boeiend uitzien, en daarom wou ik vandaag met jullie een paar creaties delen! 

Bron

Zoals op bovenstaande foto hebben ze hier ook met zwarte make-up het effect van kant proberen na te doen, volgens mij moet je hier geweldig getalenteerd voor zijn want het ziet er super  mooi gedaan!

Bron

Deze oog look is een pak minder subtiel, en minder mijn "dada", maar ik wou het er graag bijzetten omdat ze hier een stukje kant hebben gepakt en het dan zeg maar hebben gestempeld. Daarmee bedoel ik dat ze er mee oogschaduw zijn overgegaan en dan het stukje kant er hebben afgehaald.

Bron
Bij deze foto hebben ze ook deze techniek toegepast maar dan over een groter stuk van het gezicht. Op deze foto zie je wel minder de structuur van kant terug, maar ik vind het wel een erg leuk effect geven!

Bron

Hierbij weet ik niet zogoed of het met makeup gedaan is of dat het de schijn is van kant die over haar gezicht en schouders valt. Ik denk het tweede, maar alsnog heel leuk!

Bron


Dit vond ik echt zo, zo mooi gedaan! Pastel blauwe nagellak en dan met een echt stukje zwarte kant eroverheen. Zou niet weten hoe je dit voor elkaar speelt, maar het ziet er goed uit!

Bron
Hierbij hebben ze het effect van kant nagedaan, ongelofelijke precisie heb je hier voor nodig! Ik  zou het nooit kunnen, maar mooi gedaan, en ook leuk dat het alleen op de tip van de nagel is. 

Vind het er echt allemaal prachtig uitzien! Natuurlijk niet echt iets voor overdag, maar voor een feestje of een speciale gelegenheid is dit wel awesome! Als jij ooit één van volgende dingen ongeveer hebt gemaakt stuur dan gerust er een foto van, of als je nog een mooie foto tegenkomt die in dit artikel past dan mag je die gerust opsturen. Mijn email is: lovelybeautythings{at}hotmail.com

Wat vind jij ervan? Mooi of net iets over the top?  Heb jij ooit al iets gelijkaardige proberen maken?


2 opmerkingen:

  1. Dit is echt heel knap gedaan ja! Al helemaal de foto waarbij alleen make-up is gebruikt om kant na te maken, wauw! De nagels zijn trouwens ook nog heel draagbaar, echt leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt geweldig mooi!! De eerste foto, als je dit kunt ben je toch heel erg goed en de kanten nagels die wil ik wel eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...