11 juni 2012

Hello again (examens)

Bron: Weheartit.com
En het is zover, de exemans zijn hier, hip-hip-hoi. Ben zeker dat ik het wel al eens eerder heb gemeld, maar nu is het officieel, ik heb geen tijd meer om te bloggen. Of toch zeker niet de volgende twee weken want dan zit ik met mijn neus in de boeken voor de examens, lekker gezellig. Niet echt, maar we gaan ervoor! Vorig rapport was eindelijk nog eens echt goed, en ik wil zeker naar het volgende jaar overgaan, dus mijn best doen is de boodschap!
Maar daarna (en na mijn paar daagjes luiheid gehad te hebben) ben ik helemaal back! En wel meer dan back, want dan heb ik 2 maanden vrij! Whoew!
Dus voor alle duidelijkheid, voor twee weken lang zullen er bijna geen artikeltjes verschijnen maar daarna ben ik back!
En voor de rest wens ik iedereen die nu ook nog examens heeft wens ik echt heel veel succes toe!


4 opmerkingen:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...