27 juni 2012

Review: Beautifying oil by The Body Shop

Enkele weken terug was het 20% korting in The Body Shop en natuurlijk moest ik even een kijkje gaan nemen! Het nieuwe design van de winkel kon ik toen meteen bewonderen maar ook de Beautifying oils, hét nieuwe product van TBS. En ja, je kan het waarschijnlijk al raden maar ik ben met een paar dingetjes thuis gekomen. Een douchegel en de beautifying oil, beide in "sweet lemon", en van dat laatste product ga ik jullie vandaag een review-tje geven. 





























Ontelbare keren heb ik al in tijdschriften gelezen dat een druppeltje olie in je haar wonderen doet. Meestal denk ik dan altijd: ah ja, een druppeltje uit zo'n grote olie fles vanuit de keuken, dat plan is gewoon gedoemd om te falen. Maar het is wel waar, net zoals een conditioneer doet olie goed aan je haar. Het verzorgt, maakt het door kambaar en haalt de schade uit je haar van onderen anderen hitte.

In totaal ben ik nu een weekje bezig met dit na het douchen, als het nog vochtig is, in de puntjes van mijn haar te werken en ook als ik uit de zon kom. Maar dat is niet alles waar je dit product voor kan gebruiken, je kan het ook bijvoorbeeld: voor je nagelriemen, voor je benen na het scheren, droge plekjes op je gezicht te verzorgen, en ga zo maar door! 
Zelf heb ik dun, maar redelijk veel haar, en ik weet niet of het daar iets te maken mee heeft, maar mijn haar ziet er altijd droog uit desondanks dat het zacht aanvoelt. Vreselijk irritant vind ik dat. De beste maskertjes maken het ultra zacht en soms zie je dat aan mijn haar, maar meestal niet. Dit product doet dat wel! Mijn haar voelt tot aan de volgende wasbeurt van mijn haren zacht, en van buitenaf kan je ook zien dat het wel degelijk zachter is.

En de verpakking? Wel, die is in één woord fantastisch. Je kan makkelijk één of twee druppeltjes in je hand doen, maar als je wilt kan je als je wat duwt op het flesje een goede hoeveelheid krijgen voor op je huid gebruiken. Echt geweldig. En de geur, tja, die is perfect. Ruikt naar echte citroenen en past perfect bij dit zonnige weer. Yep, ik ben fan, en ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben, volgens mij vliegen deze flesjes serieus over de toonbank.
Dit hoef ik er eigenlijk niet echt bij te zeggen, maar ik ga het toch doen, als je sowieso al rap vettig haar hebt dan raad ik dit product echt af. Ondanks dit flesje geen pure olie bevat. 
Beautifying oil (€9,00 voor 100ml) is te vinden in The Body Shop en heb je in tiental verschillende geuren.

Zou jij graag jezelf één van deze flesjes aanschaffen? 

3 opmerkingen:

  1. Ik ga gelijk kijken welke geuren er allemaal zijn, want het klinkt echt als een heel goed product!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super, je zal het je zeker niet beklagen! Zelf was ik aan het twijfelen tussen sweet lemon en pink grapefruit. (:

      Verwijderen
  2. Klinkt echt als een goed product, helaas heb ik heel snel vet haar en moet ik echt uitkijken bij oliën.
    Denk dat ik deze maar even ga skippen, wel leuke review trouwens

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...