23 juni 2012

Alessandro Lime Vanilla


Eindelijk zijn de examens nu gedaan, maar om mij een extra duwtje in de rug te geven toen kreeg ik dit ontzettend lief cadeautje uit Duitsland. Herinneren jullie nog dat ik vorige zomer op vakantie mijn eerste french manicure kreeg? Wel, ik was daar zo van in de wolken en toen ik zag dat ze producten Alessandro gebruikten ben ik meteen naar dit merk opzoek gegaan! En twee weken geleden zat één van hun nieuwste lakjes in het pakje. Benieuwd naar wat er nog meer in het pakje zit en welk lakje het is? Snel verder lezen dan maar!


Een staaltje van de parfum Daisy Eau So Fresh, het nagellakje en een bioscoopkaartje, echt een super cadeautje! Het bioscoop kaartje ga ik gebruiken om Snowhite and the Huntsman te gaan zien, denk ik, en een staaltje van een heerlijke parfum is altijd handig dan kan je altijd bijspuiten en hoef je geen gigantische flacon mee te zeulen. En dat mooie groene lakje? 


Die is erg zonnig en happy! Op het begin was ik lichtelijk teleurgesteld omdat hij niet dekt in één laagje, beetje te hogen verwachtingen, maar na twee lagen dekte hij wel volledig. Als je ook niet zo gek bent van stroperige lakjes dan is dit niet echt een aanrader, al went het wel. Prima dus! Voor de rest is dit een geweldig, zomerig lakje! Niet meteen een kleur dat ik zelf zou kiezen, maar ook dat ik nog niet had, perfect dus! Ook is hij helemaal creamy, geen shimmer of glitters, en is dus perfect voor wat mee uit te proberen voor een nail art. Een verassend effect dat ik ondervond na dat hij was opgedroogd was dat er een heerlijke limoen geur aan dit lakje zit! Op het begin dacht ik dat het mijn handen waren, maar het waren wel degelijk mijn nagels die roken, een erg leuk detail vind ik zelf! 
Dit lakje maakt deel uit van een collectie genaamd: Ice Cream Bar. De prijs van dit lakje weet ik niet precies maar ik vermoed rond de tien euro.

Heb jij ooit eerder een lakje gehad met fris geurtje of heb je een lakje van Alessandro? Let me know! 

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat hij echt naar limoen ruikt, dat is wel een coole touch. De nagellak die ik tot nu toe ben tegengekomen ruiken allemaal naar chemische nagellak =]

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...