25 juni 2012

New page!

the girl behin the blog lbt

Eindelijk heb ik besloten om een pagina te maken waar je mij wat beter leert kennen. Het heeft een even geduurd doordat ik nooit zeker wist of ik echt een pagina wou met persoonlijke info over mijzelf, maar ik heb het zo gehouden dat je veel over mij te weten komt, maar niet echt details.
Ik heb er een tijdje aan zitten typen maar ik ben nu echt tevreden en ben blij dat ik het gedaan heb.
Dus in plaats van mijn nagellak collectie is er nu een pagina genaamd: the girl behind the blog. Ik zou zeggen: ga hem zeker eens bekijken als je geïnteresseerd ben in wie ik ben of als je benieuwd bent naar een aantal foto's van mijn huisdiertjes. Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...