24 juni 2012

Color bugs, like make up for your hair

Ik moet je waarschijnlijk niet meer vertellen dat ombre een huge trend is, maar heb je ooit al gehoord van de color bug? Grote kans van wel, want begin dit jaar kwamen deze enorm in optocht. Weg met al die bruine en blonde lokken en maak plaats voor fel roze dip-dye haar!
Als je nog nooit van color bugs gehoord zou hebben, en dat kan best, dan moet je het een beetje zien als make-up van je haar. Je strijkt thuis met de bug over je haar en hebt voor de rest van de dag de meest awesome, fashionable lokken van het land, en s'avonds kan je het er dan gewoon weer uitwassen.
Mij lijkt het een schitterend leuk product! Als je benieuwd bent wat je zoal kan doen met deze bugs dan moet je snel verder klikken!

Verschillende kleuren in de puntjes van je haren die van donker naar licht gaan, werkelijk prachtig gedaan! 

Haren mooi ge-wafelt en dan met de color bug erover, leuk idee! 

Celebs zijn ook helemaal in de wolken van dit nieuwe dingetje, en al helemaal Lauren Conrad! Kijk hoe leuk zij het heeft gedaan, eerst een paar losse krullen en dan roze en blauw en puntjes, erg leuk! 

Hier zie je hoe het wordt aangebracht. Heel simpel, gewoon de bug opendraaien en over je haren heen strijken. 


Zoals je kan zien, geen gedoe meer met kleuringen bij de kapper die je haar beschadigen maar wel geweldig flashy haar dat je makkelijk zelf kan aanbrengen en simpel voor de gelegenheid kan dragen!


En de geweldige bedenker van dit bolletje haar make up is Kevin Murphy. Als je geïnteresseerd zou zijn in één van deze dan kan je ze makkelijk online bestellen op haar site of andere webshops.
Mij lijkt het een enorm leuk product voor een feestje of om wat looks mee uit te proberen. Dus ja, als ik ooit de kans zou krijgen om één van deze te proberen, graag, maar het is niet meteen dat ik zit te verlangen om eentje van deze te hebben.

Had jij al ooit eerder van ze gehoord? Of heb je er zelf één of zou je er graag één hebben? Laat het me weten!

Bronnen beeldmateriaal: treasureandtravels.squarespace.com, inarkansas.com, morganandmorgan.co.nz, langsure.blogspot.be en kevinmurphy.com.au



4 opmerkingen:

  1. dit is echt niks voor mij ;-) daar voel ik me te oud voor geloof ik hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg grappig, maar ik hoor dat ze toch wel afgeven aan kleding. Dat zou voor mij een grote reden zijn om ze niet te gebruiken of te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is inderdaad niet al te best! Vooral niet als je zoals ik veel lichte kleuren dracht. Had het nog nooit eerder gelezen, dus bedankt om dat te zeggen! x

      Verwijderen
  3. Oeeh, dit is echt zo'n dingetje wat ik prefer, ik had me haar rood geverfd (semipernament) maar dat bleef toch iets te lang zitten (30 spoelbeurten....) dit lijkt me echt een nice thing x

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...