6 juni 2012

Moleskine Style Journal


Kleine dingetjes hier en daar op schrijven heb ik altijd al plezant gevonden, zo heb ik tientallen boekjes van vroeger vol met kleine tekstjes. Maar notitie boekjes die helemaal gedrukt zijn naar jouw persoonlijke intressers, hoe tof is dat? Lekker georganiseerd en geen gedoe meer met te korte lijntjes of te weinig plaats. Geweldig toch! De boekjes van Moleskine zijn zeker een gat in de markt en ook aan ons fashioniasta's en beauty addicts hebben ze gedacht. Let us take a look. 

















































































































Deze Style Journal heb ik met Kerstmis van mijn moeder gekregen, op het begin zocht ze achter een Moleskine boekje dat beauty gericht was maar dat vond ze niet en toen kwam ze deze tegen. Gemaakt voor de fashion people onder ons, maar ook helemaal perfect voor de beauty mensen.

Als eerste en belangrijkste. Alles, echt alles is mooi georganiseerd in dit boekje. Lekker handig en compact. Zo heb je allemaal onderverdelingen tussen de blaadjes zoals: events, trends, wish list.. maar je hebt ook een paar lege onder verdelingen waar niks onder staat, en waar je dus zelf kan neerpennen wat je wilt. Al de rest is hier en daar voorgedrukt als ondersteuning van je notities. Zo heb je onder het vlaggetjes "outfit" tekeningetjes van seizoenen staan, of onder "events" rating sterretjes en plek voor je opinie en het adress in te vullen. Echt super handig!

Kleine leuke details zijn dat er een aantal lintjes in het boekje zitten als bladaanwijzer, er een reliëf in de zwarte, lederen kaft zit van allemaal kledingstukken, en ga zo maar door. Maar het geen wat ik zelf echt een heel leuk en handig detail vond is dat er van voor in het boekje een aantal pagina's zijn met de kleding maten van verschillende landen (bv: onze maat 38 is in de UK gelijk aan 10) en ook staat er de symbooltjes in van de washanleidingen. Handig toch, weet je tenminste ook online dat je niet de verkeerde maat koopt.

Dit boekje kost €19,50. Dit hele concept heb ze nog in tientallen verschillende onderwerpen, maar ook heeft Moleskine "gewone" boekjes die heel toffe kaften en grotes hebben. Ga zeker eens kijken op hun website. Voor jezelf of als je op zoek bent naar een tof cadeau.


3 opmerkingen:

  1. Leuk zeg ! Zoiets wil ik ook nog een keer ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi pretty girl,
    I just found your blog and it's great!
    Love your fashion red selection! ;)
    <3!!! Your moleskine style journal!!!!!
    Follow you right now,hope you can follow me back ;)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, zoiets hou ik nu ook bij maar dan op A4-formaat, lekker groot. En ik teken er ook heel veel in :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...