15 juni 2012

NOTD: French Mozaïk


Al vier gedaan, nu nog acht te gaan! Whoew! Buiten geschiedenis, maar dat is om het zwakjes te zeggen niet echt mijn vak, is alles super gegaan deze week! Wiskunde goed, Engels super, aardrijkskunde weet ik niet goed, maar oké. Nu is het vrijdag, en weekend, tijd dus om te ontspannen en eens rustig te kunnen bloggen. Ik kom altijd met het meeste inspiratie voor mijn blog op de verkeerde momenten, zoals nu bijvoorbeeld, juist wanneer ik geen tijd heb en moet leren heb ik honderden ideën voor artikeltjes. Niet erg handig weliswaar, maar ik wou beginnen met jullie deze meer trendy versie op een french manicure te laten zien.
De eerste stap is, zeer onverwacht, de tipjes van je nagels wit maken. Als je een pro bent in een strak wit lijntje zetten dan is dat geweldig, maar  als je net zoals ik niet de meest sterke hand hebt dan is een handige tool hiervoor de witte nagellak van Bourjois. En wel meer bepaald die voor een franch manicure die heeft een speciaal aangepast borsteltje hiervoor, lekker handig! 

Oh ja, en een kleine sorry voor de rommeligheid van mijn nagels, maar ik heb geen top coat op en ik heb ook niet de randjes opgekuist, maar ik hoop dat je het idee en beeld krijgt. En dan is het tijd om de shatter aan te brengen, het leukste gedeelte! Natuurlijk is het belangrijkste dat je van links naar rechts (of andersom..) werkt en de witte nagellak goed laat drogen, maar nog een tip is om een redelijk dikke laag aan te brengen van de shatter. Je zult zien dat je dan diepere en grotere kraakjes krijgt. 


Dat is het! Natuurlijk kan je andere kleuren, producten gebruiken, maar ik heb deze twee gebruikt omdat ze samen een mooi en fris resultaat gaven. Alvast heel veel succes als je dit gaat proberen! En laat me dan ook zeker weten hoe het gegaan is!

4 opmerkingen:

  1. toffe nagels, maar zou het zelf nooit dragen. ik ben een beetje over de shatters, elk merk heeft het. het is wat passé naar mijn smaak ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben het helemaal eens met je! Of toch over dat gedeelte dat iedere merk het heeft, zelf vind ik het een geweldig product om rap een boeiend effect te creëren. :)

      Verwijderen
    2. dat vind ik ook! het geeft iets extra aan je nagels als je niet veel tijd hebt voor een hele nail art!

      Verwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...