29 juni 2012

The Big You Event 2nd edition by UPR

Met bibberende knietjes, mijn fototoestel in de hand en mijn meest grote glimlach liep ik gisteren naar binnen bij UPR, het was tijd om te genieten van mijn allereerste persevent! 
Op het begin wist ik niet zo goed waar ik me kon aan verwachten, maar uiteindelijk liep het allemaal los en heb ik de meest leuke dingen gezien, gedaan en heb ik ook nog eens tientallen lieve bloggers ontmoet! En vandaag geef ik jullie graag een verslagje over deze onvergetelijke dag. 

Om twee uur exact begon het event, en ondanks het verkeer, stond ik daar mooi op tijd. 


Als je je had opgegeven kon je bij MAC meer uitleg krijgen over de fall/winter collectie krijgen én zelf met de nieuwe producten een face chart maken.


Aan de andere kant stond een stand van Parker, hier kon je een vakantiekaartje schrijven, heel erg leuk!









Verderop kon je dan nog wat kleding bekijken en een, koude, koffie drinken bij Illy.



Bij l'occitane stonden heerlijke, verkoelende producten waarmee je ook een handmassage kon krijgen.  


Als je zin had kon je je ook laten opmaken door medewerkers van Rituals. Zelf heb ik dit niet gedaan, achteraf gezien lijkt het me nu wel leuk,  maar ja! 


Bij Camper kon je dan weer met je favoriete paar schoenen op de foto gaan, naast je lievelingsstad. 



En een metertje verder kon je dan weer op de foto gaan met een stuk van Swarovski om. Ik ben op de foto gegaan, en heb de foto, maar vind hem nu even niet, zal wel ergens in mijn tassen zitten.
Maar check even die blingbling en dat zo James-Bond-pistool, I felt like a real movie star..


Eén van de dingen die ik zelf die dag het leukst vond om te doen was je eigen tas customizen. Echt super leuk om te doen! Vandaag had ik deze tas om en ik heb al veel complimentjes in ontvangst mogen nemen, des te leuker natuurlijk! 


Bij dezelfde stand kon je ook leren om te haken. Een lichtelijke faal bij mij doordat ik het in geen jaren meer gedaan had, maar uiteindelijk had ik toch een lintje gehaakt.




Verder heb ik ook nog een eigen t-shirt zitten fabriceren bij Lavand. Het resultaat is niet echt geslaagd, maar ik heb me geamuseerd! 








Verder waren er nog rekken en rekken vol met kleding en bankjes met handtassen en schoenen. Doordat ik niet echt een fashion-blogger ben heb ik hier gewoon even doorgekeken maar mijn blik bleef toch even hangen bij deze flashy, roze Uggs, speciaal... 



En dan nog om iet wat af te sluiten een foto van mij mij die dag. Het was snikheet gisteren, maar had toch besloten om een lange broek aan te doen, niet echt een slim idee. 

De goodiebags die ik meekreeg. 

Het was een schitterende dag, eentje die ik niet rap ga vergeten! Bij deze ook een dikke bedankt aan UPR om mij uit te nodigen voor dit fantastische event!
Hoogstwaarschijnlijk gaan jullie ook nog wel meer horen over de producten die ik mee heb gekregen en heb kunnen bezichtigen.


2 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal super leuk uit! Wou ik ook wel zijn, haha. Ben heel erg benieuwd naar de spulletjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was ook echt super leuk allemaal! Binnekort komt er meer uitleg en een review over de spulletjes van L'Occitane, dus zeker blijven kijken voor dat! (:

      Verwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...