16 juni 2012

Chanel Bombay Express


Ik weet het, ik weet het, ik zou aan het studeren moeten zijn maar het is nu weekend en ik lig goed op schema met leren, dus waarom niet hé. Toen ik deze collectie zag voorbij flitsen moest ik hem gewoon aan jullie laten zien! Als je houdt van goud en warme roze tinten, of helemaal verzot bent op India en het rijke, luxe sfeertje, dan moet je zeker rap verder kijken! Ik zeg het je alvast op voorhand, maar het zijn, zoals altijd, werkelijk prachtige persfoto's!





Le Vernis Diwali: €25  (limited edition) 
Rouge Coco shine:  Empreinte  €29,50


Le crayon kohl:  61 Noir  €20,50

Routes des Indes de Chanel:  €58  (limited edition)


Joues contraste Brume d'or:  €37,50

Illusion d'ombre Mirifique:  €28,50


Schitterend! Zoals je hebt kunnen zien is dit een relatief kleine collectie en zijn niet alle producten limited edition, daarom zal deze collectie, en meer bepaald Le Vernis Diwali en Route des Indes, uitsluitend verkrijgbaar zijn in de Chanel Boutique. Maar vele producten die je zojuist hebt gezien niet nieuw en die worden dus wel in de gewone filialen verkocht.
Ik vind het absoluut een schitterende collectie! Het enigste is dat meteen echt een product is dat ik zou kopen mede ook door de prijs, want hallo, 58 euro voor een poeder? Neen, dat dacht ik niet.

Hier is nog een klein extraatje om je nog een betere impressie te geven van de collectie...



Wat vind jij van deze collectie? Is er product dat jij graag zou hebben? Laat het me maar weten!
(Oké, en nu ben ik rap verder leren! Byee..) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...