22 juni 2012

Goodbye exams, hello summer!



Het is gedaan, voorbij, finito! Twee maanden lang niet studeren, niet om half zeven s'ochtends opstaan, geen ellenlange verslagen maken, maar gewoon genieten en lol hebben. Want dat is wat ik deze vakantie ga doen! Deze ochtend ben ik mijn laatste examen gaan afleggen en het ging eigenlijk echt wel goed. Zo goed zelfs dat ik denk dat ik later beter non kan worden, want godsdienst ging werkelijk schitterend!





Eigenlijk gingen alle vakken wel redelijk, buiten een paar vakken die niet echt mijn ding zijn, zoals geschiedenis... hopelijk gaat dat vak volgend jaar beter. Trouwens over volgend jaar gesproken. Zoals jullie weten ben ik verhuist van een dorpje naar de grote stad en door dat ik nu iedere dag bijna twee uur te pendelen met de bus van thuis naar mijn school, ga ik veranderen van school. Want de bus is echt ergerlijk. Natuurlijk ga ik iedereen ontzettend hard missen, niet normaal, maar ik ben zeker dat ik ze nog vaak ga zien en een nieuwe school zie ik ook helemaal zitten. Nieuwe, boeiende mensen ontmoeten en niet meer drie kwartier wachten op de bus, awesome. Kleine detail is natuurlijk dat ik geslaagd moet zijn, maar daar maak ik mij niet zo druk om. Ik maak mij eerder een beetje zorgen over een vakantiewerk, zo gezellig honderd pagina's van een vak invullen dat je maar niks vind terwijl de rest zit te genieten in de zon, naah. Wel ja, we blijven positief, want zelfs dat kan deze awesome zomer, dat het gaat worden, niet stoppen!

Maar nu nogmaals, het is vakantie! Hoe geweldig! Het weer ziet er al stralen uit, iedereen is happy, en ik ben eindelijk terug wat energie aan het opdoen dus ik zie het helemaal zitten! Ook zit ik vol met ideetjes voor nieuwe artikeltjes, want ja het is een feit, ik heb nu veeeel meer tijd om te bloggen. Verwacht niet iedere dag een artikel maar een pak meer actie op deze blog kan je wel verwachten!
Wat wou ik nog zeggen.. ah ja, in totaal ben ik deze vakantie drie maal op reis voor een week, dus dan gaat het terug wat stiller zijn, maar zoals gewoonlijk doe ik dan mijn best om vooruit te bloggen.
Alrighty, en dan ga ik me nu klaar maken om even lekker alle stress van de examens eraf te gaan lopen in de fitness, en daarna is het echt tijd om de vakantie officieel te laten beginnen!
Als jullie nog ideetjes hebben voor artikeltjes of over een specifiek product of onderwerp graag een artikel willen zien, laat het me dan zeker weten! Geniet nog van het zonnetje! En voor de mensen die nog examens hebben, en het op hun zenuwen krijgen over dit artikel dat ik happy zit te vertellen hoe ik gedaan heb, nog ontzettend veel succes!

Bron beeldmateriaal: weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...