4 juni 2012

Happy first birthday!

Bron: weheartit.com

Aaah! Mijn blogje bestaat officieel vandaag één jaar! Echt ongelofelijk. Het is allemaal zo snel gegaan, niet normaal. Exact één jaar geleden (zo raar om te denken) op 4 juni maakte ik dit blogje aan. Het was toen vlak voor de examenperiode, en dus eigenlijk niet zo'n goed moment, maar ik wou ook een stukje internet waar ik op kon neerschrijven wat ik interessant vond, een blog leek me dan ook heerlijk om te hebben!

Blogger.com, blog aanmaken, titel... titel? Woeps. Ik weet nog heel goed dat ik een naam moest bedenken en moest beslissen of ik over beauty ging schrijven of meer lifestyle gericht met een vleugje beauty erin. Moeilijke keuze was dat zeg. Zo heeft mijn blog een aantal dagen Happy Little Things genoemd, maar uiteindelijk ben ik dan voor Lovely Beauty Things gegaan, een goede keuze vind ik nog steeds. Het enigste minpuntje eraan is misschien dat het een lange titel is voor een website... Maar goed, ik dwaal af, want toen begon het het typen, de grootste klus voor mij met mijn brokkelige spelling. Ik herinner me nog alsof het gisteren was dat ik mijn allereerste artikel ging typen en ik zo zenuwachtig was om het te publiceren. Want ja, het was mijn eerste artikel dus het moest gewoonweg allemaal perfect zijn want iedereen zou kunnen lezen wat ik zou schrijven, dikke stress dus. Haha. 

Na maanden lang bloggen met een paar volgers en hier en daar een reactie, begon ik dan uiteindelijk een bezoekersaantal te krijgen waar ik echt trots op was. Daaruit kwam dan weer het volgende: persbureaus. Een halfjaar geleden, als ik mij niet vergis, kreeg mijn allereerste mailtje, pakketje van een persbureau, zo'n groot moment voor mij! Ik zat serieus te stuiteren toen het huis toen, zo blij was ik! 

Nu, op dit moment,  284 artikelen, 261 reacties en 32 volgers verder,  ben ik nog steeds aan het bloggen en zeer gelukkig! Zo'n goede, fantastische beslissing was dat! Maar natuurlijk zijn het jullie die dit blogje in leven houden, want zonder jullie zou ik misschien nu al gestopt zijn met bloggen. Want dankzij jullie reacties en lieve berichtjes krijg ik telkens een zetje in mijn rug en zin om een artikel te typen, dus dank jullie wel! Jullie zijn echt waar de beste! :) 

En voor jullie nog eens extra te bedanken voor al jullie steun komt er over een drietal weken, na dat ik al mijn examens heb afgelegd, een winactie. Zouden jullie ook nog vragen hebben over mijn blog dan mag je die deze week gerust stellen en dan beantwoord ik ze allemaal in een apart artikeltje.

Bedankt, en nu een dikke hiep-hiep-hoera want Lovely Beauty Things bestaat al één jaar! :)

4 opmerkingen:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...