1 juli 2012

Shopper die shop





Het zijn nu al solden, als ik mij niet vergis, en natuurlijk ga ik eens gaan kijken, maar deze shoplog is nog van na de examens. Ik had toen echt een momentje nodig om gezellig in het stad rond te lopen en wat winkels te zien. In heb ik in drie winkeltjes iets gekocht, waarvan onder andere de Di. Nog nooit had ik van deze winkel gehoord, maar toen ik het laats op excursie was met het school kregen we een uurtje vrij en liep ik met een vriendin langs deze winkel, ik dacht meteen: die moeten ze ook bij mij in de buurt hebben! En ja, ik heb hem gevonden bij mij in de buurt! 



Bij S.Oliver zag ik meteen dit bloesje hangen. Lekker zomers, driekwart mouwen, ombre effect en dat nog eens in het geel, yep, dit bloesje kon ik gewoon niet weerstaan! (€29,95)


En dan de beauty dingetjes...




Doordat ik een klantenkaart heb bij The Body Shop en redelijk veel producten van hun heb had ik 5 euro korting. Daarbovenop was dit setje ook van 14 euro naar 7 gebracht, dus uiteindelijk betaalde ik hier maar 2 euro voor, koopje! 


Het merk waarvoor ik eigenlijk echt graag de Di binnen wou was Essie. Spijtig genoeg was er op het moment dat ik voor het rek stond niet meteen een lakje waarvan ik grijphandjes kreeg. Uiteindelijk heb ik niks gekocht van Essie en mijn moeder deze drie; een matte topcoat (€10,99), een hydraterende base coat (€12,99) en een zacht roze lakje (€10,99).


Zelf heb ik dan deze neutrale smokey eye set (met korting €9,74) gekocht en een potloodje (met korting €5,99). In totaal was op heel heet Bourjois gamma 25% korting, leuk toch?



Dan als laatste kocht ik nog deze mini-deo (€1,95). Sinds kort ga ik nu twee maal lopen in de week en dan is deo echt een dikke must, maar om zo'n grote bus mee te sleuren is nu ook geen doen. Dus dat is handig! Ook kreeg ik bij al de aankopen een gratis makeup tasje.

Dat was het! Wat is het laatste dat jij gekocht hebt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...