7 juli 2012

NOTD: Essie Fiji


Kleren uitzoeken en inpakken is eigenlijk het enigste wat ik vandaag zou moeten doen voor ik op vakantie vertrek, maar ik heb toch nog een gaatje tussen al deze chaos gevonden om dit artikel voor jullie te maken. Lief hé? Nee, nee, ik doe dit heel graag zo even een artikel maken, en zeker als het over een leuk product als dit is!

één laag Fiji



In mijn laatste shoplog vertelde ik jullie enthousiast over de Di en, minder enthousiast, over het feit dat ik niet meteen een leuk lakje vond in het Essie schap, maar toen zag mijn moeder dit lakje. Helemaal enthousiast was ze er over! Toen we thuis kwamen is ze meteen all the way gegaan met haar nagels te lakken. Haha, ja, zo zie je maar dat de liefde voor nagellak niet uit de lucht is komen vallen.

twee lagen Fiji

Ze was in het begin niet al te enthousiast over het nagellakje, het was een redelijk gesmodder, maar ik besloot toch dat ik ook zacht roze nagels wou. Concluse: het is inderdaad een smodder-lakje. Daarmee bedoel ik dat je twee lagen er van nodig hebt, daarna dekt 'ie wel écht, en doordat het hierbij niet mooi is als je langs de zijkanten een randje nagel overhoudt, moet je echt heel priciezi gaan werken. Een beetje een gepruil dus, zeker voor je slechte hand of als je al lang niet je nagels heb gelakt.


En hier zijn ze dan, mijn moeder haar nagels. Wat ik trouwens bedoelde met "ze is all the way gegaan met de nagellak", is dat ze en een hydraterende base coat heeft opgedaan, twee laagjes roze en dan nog eens een matte topcoat. Ze had ik jaren haar nagels al niet meer zo volledig gelakt, dus ik vind dat ze het goed heeft gedaan!

Fiji van Essie is te koop in Di, als je nog ander winkels weet moet je het me zeker laten weten, aan €10,99.

Vind jij het een leuk lakje? Heb jij een product van Essie?
(en nu ga i in speedy tempo verder gaan inpakken!)

1 opmerking:

  1. Leuk lakje! :) Ik heb zelf (nog) geen lakje van Essie, maar ik ben wel van plan om er één te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...