4 juli 2012

Kind of important update

Hoi, hoi, niet zo heel vaak schrijf ik updates, persoonlijke of i.v.m de blog, omdat dat nooit hoeft. Nu dus voor een keertje wel. Het heeft namelijk te maken met het feit dat ik zo goed als niets meer post en natuurlijk ben ik daar een uitleg aan verschuldigd. Hier komt 'ie...

Al maanden lang ben ik mij aan het irriteren over het hele Blogger gebeuren. Van de beperkte mogelijkheden met de layout tot het feit dat ik nog amper foto's kan uploaden. Op dit moment, as we speak, moet ik foto's uploaden via een gigantische omweg en als ik iets wil wijzigen aan de layout, en dan spreken we over bijvoorbeeld een domme knop, ziet Blogger dat niet zitten. Echt ergerlijk! Een jaar lang heb ik werkelijk genoten van Blogger en vond ik het een fantastisch systeem, maar nu zit het erop. Om de vijf botten moet ik mijn html code veranderen en ben ik beperkt in mijn doen, niet een erg fijne situatie. Misschien ben ik uit het systeem gegroeid en heb ik meer nodig of misschien doe ik gewoon moeilijk, maar er komt na lang wikken en wegen verandering in.
Sinds dinsdag ben ik al bezig met mij los te koppelen van Blogger, en het lukt! Weliswaar dankzij een beetje doorzettingsvermogen en het grote geluk van een lieve papa te hebben die veel verstand heeft van programmeren. Lucky me.. (:
Het idee dat ik ooit van dit platform zou weggaan was niet erg onwaarschijnlijk, zeker niet als je ziet hoe goed dit blogje aan het groeien is, toch had ik het niet verwacht dat het zo snel allemaal zou gaan.
Maar bon,  binnen de kortste keren heeft Lovely Beauty Things dus geen "-.blogspot" meer. Ontzettend blij ben ik hierover! Vind het echt geweldig dat het kan en lukt. Hier komt later natuurlijk nog een uitgebreid artikel over, met uitleg over de hele verandering, maar voor nu is dat alles wat ik jullie kan vertellen.

Dat was het in verband met de hele afwezigheid, het andere is dat ik over een aantal dagen voor twee weken weg ben naar het zonnetje (yihaa!) maar dat wilt dus ook zeggen dat ik minder kan bloggen...
Maar dit zien we nog wel, als de site ready is voor online te gaan dan zullen er ook hoogst waarschijnlijk nieuwe artikels zijn in die twee weken. Zo niet, dan niet hé.

Dat was het! Geniet nog van je dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...