22 december 2011

NOTD: Mavala bronze green

Hoi! 
Ik voel mij happy! Haha ik heb lekker kunnen uitslapen, heb jummie gegeten en iedereen rondom om mij lijkt ook blij! Geweldig gewoon! Zal er waarschijnlijk wel iets mee te maken hebben dat Kerstmis er heel bijna is! En vandaag heb ik dan ook toch wel een kerst kleurtje op mijn nagels. Waarschijnlijk haal ik het er wel af op de dag zelf omdat het niet echt zo netjes en fris toont zo'n donkere kleur op je nagels, but we will see... 



Dit is de kleur, ik heb al eerder geschreven over een Mavala lakje en hoe een grote fan ik er van was en nog steeds ben! Dit kleurtje komt jullie misschien wel redelijk bekend voor en dat komt omdat ik hem jullie heb laten zien in mijn laatste shoplog. Ondertussen heb ik hem al een paar keer opgehad maar nog nooit op foto gelegd tot vandaag...


En waauw.. Op deze foto lijkt hij niet super dekkend, maar dat is hij wel als je bedenkt dat ik maar één laagje nagellak op heb. Ik had misschien best nog een tweede opgedaan voor de foto, maar hée het is vakantie en dan heeft iedereen recht op ene lui momentje hé. Net zoals met het vorig lakje van Mavala ben ik helemaal verkocht! Hij dekt goed, volledige dekking na twee dunne laagjes droogt mega, super, ongelofelijk snel en kost maar €3,70! Ik wist niet goed wat ik van dit lakje moest verwachtten toen ik het juist kochten want ik ben nog maar juist in de trend van donkere nagellak aan het komen, maar ik vind hem geweldig! Hij is niet te donker en is ook niet echt,echt een vuil groen meer een grijzig leger groen met een fijne glans. Ja zo zou ik hem omschrijven!
Als je geïnteresseerd bent Mavala hun nagellakjes of de "bronze green" die ik op heb check dan zeker parfumeriezaken zoals de Ici Paris Xl of hun website.
Wat vindt jij van donkere nagellakjes? En heb jij ooit al nagellak van Mavala geprobeerd? Let me know! Byee.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...