31 december 2011

And a happy New Year!

We wish you a Merry Christmas and a happy New Year...
Haha herken je het liedje, wel ja het eerste deel, Kerst, hebben we al gehad nu nog Nieuwjaar! Even fijn en even onvergetelijk volgens mij! Alleen dan met super veel knallend vuurwerk en fijne, levendige muziek! Zelf blijf ik dit jaar thuis, gezellig bij de familie en natuurlijk gaan we dan s'nachts het vuurwerk gaan zien met een dikke jas en wanten aan! En natuurlijk tussen door: lekker eten, lachen en feesten! 


Vaak wordt Kerst gevierd met de familie en Nieuwjaar met de vrienden en vriendinnen. Hoe je ook Nieuwjaar gaat vieren ik wil jullie even laten weten dat je er het allerbeste van moet maken en met een grote smile 2012 moet in vliegen! Want het is een feit dat je 2011 niet opnieuw kan beleven. 2011 was misschien voor sommigen onder jullie een moeilijk jaar maar het enigste wat je daar nu nog aan kan doen is het jaar een mooi einde geven en een happy begin geven aan 2012! Geniet dus van de avond zo veel je kan! Vergeet even alles! En laat je omringt zijn door de mensen die je graag ziet!
En weet je wat officieel ben ik nu al een half jaar aan het bloggen en heb ik over de 200 artikeltjes geschreven! En dat heb ik allemaal aan jullie bedanken! Dus dit jaar wil ik jullie nog , mijn super lezertjes en volgertjes, laten weten dat jullie in één woord awesome zijn! Jullie zijn de reden waarom ik deze blog blijf verder zetten en regelmatig een artikeltje schrijf! Dus dankje, dank jullie wel voor alles! Elke individuele reactie, elke volger, elke pageview, alles gewoon! Jullie zijn gewoonweg super!
Maak er onvergetelijke avond van en tot volgend jaar! Byee... :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...