26 december 2011

My Christmas outfit

Goedemorgen! Allemaal gisteren goed gefeest? En vandaag goed uitgeslapen? 
Klinkt alsof die twee dingen niet bij elkaar passen maar het kan! Ik heb gisteren echt een fijne avond beleeft met leuke, lieve mensen, heb super lekker gegeten en heb ontzettend toffe cadeau-tjes gekregen! En ik voel mij mega super goed! Heb super veel energie en een warm hartje door de leuke kerst. Zo moet het hé.
Oké ik heb bewust nog niet mijn kerst-outfit laten zien voor Kerst omdat er toch altijd wat aan veranderd. Ken je het? Zo op de allerlaatste moment beslissen dat die schoenen er toch eigenlijk niet zo goed bijpassen, of dat je je toch niet zo comfortabel voelt in je bloesje. Wel! Dat had ik precies gisteren helemaal! Denk niet dat die zin zo geweldig klopt... Maar ik had gisteren juist hetzelfde probleem. Een paar dagen terug ben ik met een vriendinnetje naar het stad gegaan voor kerst-shopping, ik vooral voor cadeau-tjes maar beide gingen we ook naar daar voor onze outfit samen te stellen. En ik weet echt niet hoe vaak ik mijn schoenen heb moeten uit doen voor dingen te passen om dan dat setje weer terug te gaan hangen omdat het toch niet dat was wat ik wou echt stresserend. Allebei hadden we trouwens dat probleem! Oorspronkelijk wouden we een kleedje maar er was echt niets "wauw" in het stad dus na dat we van dat plan waren afgestapt hadden we dan allebei al het bovenstuk. Maar dan. Dan kom je binnen in een winkel en zie je alleen maar bovenstukken en nergens een mooi rokje. 

Lange uitleg, maar anders toon ik gewoon mijn outfit en ik denk dat dat lichtelijk saai is op deze leuke dagen. Dus na de zware zoektocht (met veel fun en gelach) is dit het geworden... 

Haha, check het (nep) bond van mijn geweldig elegante (niet dus) pantoffels vanonder op de foto  :) 
Tadaah... Het is maar een broebel (slechte kwaliteit) foto maar je ziet toch even een overview van alles. De volgende foto's zijn van betere kwaliteit dus don't worry je zal alles nog in detail zien. Hup, hup verder lezen maar. :) 


Het rokje. Dé ultieme kleur van Kerst is voor mij persoonlijk warm rood en ik wou dan ook absoluut een rood accent of kledingstuk in mijn outfit. Door mijn vriendin die mij in een winkel sleurde waar ik nog nooit was geweest heb ik dan dit rokje gevonden. 


Ten eerste is de kleur als perfect! Dan komt er nog eens bij dat het een leuk bruin riempje heeft, knoopje van boven tot beneden én zakje langs de zijkanten! Wat zeggen we dan? Awesomee.. :) 


Dit is het eerste stuk dat ik gevonden had. Het was het laatste dat er hing van zijn soort maar ik vond het zo ontzettend.. leuk? Dat ik het maar heb gepast ondanks dat het in de maat large was ik gewoon medium ben. Nadat het goedgekeurd was heb ik het dan gekocht! Yeah.


Op één of ander manier weigerde het fototoestel de glittertjes in het truitje te trekken. Al heeft dit fijne truitje wel degelijke gouden glitters/draad in zich verwerkt. Ziet er heel leuk en feestelijk uit maar het leuke is ook dat je het ook nog op gewone dagen kan aandoen. 


Zwarte topjes worden als basic, basic beschouwt in je kleerkast en ik geef ze helemaal gelijk! Al zitten die van mij altijd in de was of zijn ze te klein dus toen ik toch in de H&M was voor het goede truitje heb ik ook meteen nog een zwart basic topje gekocht voor daar onder en het kostte echt weinig dus waarom niet hé?


Dit witte bloesje hebben jullie al zien voorbij komen in mijn laatste shoplog en het plan was dat ik het gouden truitje zou dragen op het rokje. Maar op Kerst ochtend zelf besloot ik dat ik me daar niet zo goed in voelde omdat het truitje zo'n grote maat was en ik het in mijn rokje wou stoppen voor zo'n "poef" effect, dit ging perfect maar doordat het truitje niet echt strak zat ging het telkens verkeerd zitten. En ik wou niet telkens zitten friemelen daaraan. Dus daarom heb ik dan nog in de ochtend besloten van dit er op aan te doen en dat ging perfect vond ik! 


Hier zie je nog eens alles mooi naast elkaar en zoals je kan zien heb ik ook de groen/grijze nagellak gelaten voor Kerstmis. En natuurlijk heb ik het gouden truitje niet voor niets gekocht want naarmate de avond vorderde heb ik het dan over het witte bloesje aangetrokken tegen de kou en ook toen we naar buiten gingen. En ik weet ook nu al dat ik dit truitje vaak ga aandoen naar de les. Super dus!


Natuurlijk had ik ook iets aan van juwelen, deze twee draag ik enorm veel en paste mooi bij deze outfit dus dat kwam goed uit!


Met deze kou kon ik onmogelijk gewoon in blote benen dus had ik ook nog bruine dikke panty's gekocht in de Veritas. Het tweede dat je op de foto ziet is een stuk van ene cadeau dat ik had gekregen van mijn grootouders. Haha ja,ja die kousen met streepjes heb ik gekregen omdat ik gewoon hou van dikke fluffy kousen en voor te lachen had ik ze dan over mijn panty's en dan mijn bruine botjes over aangedaan. Door de complimentjes heb ik ze dan aangehouden. En voor je verkeerd denkt het was gewoon een klein streepje wit en beige dat boven mijn botjes uitkwam maar het gaf wel een schattig effect. Dat was het! Hier is de prijslijst met de winkels erbij:

Rode rokje met riempje:   Camaieu  -  €25,95 
Gouden truitje:   H&M  -  €24, 99
Witte bloes:   Zara  -  €24,95
Zwart topje:   H&M  -  €4,95
Lichtroze armbandje:  Twice as Nice  -   €13,95
Blauwe/grijze oorbellen:  Helga Verlinden   -  ? 
Donkerbruine panty's:   Veritas  -  €12,99 
Fluffy beige kousen:   ? ( cadeau ) 
Mavala bronze green:   Ici Paris Xl   -  €3,95

Uit wat bestond jouw kerst-outift ? Wat is jouw favoriete winkel voor speciale-gelegenheden-outfits ? Fijne feestdagen! Byee.. :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...