27 december 2011

Guest review - Rituals intensive nourishing treatment

Mijn dochter schoof me dit product toe, omdat ik met een ietwat ruwe huid te kampen heb en ik dus de juiste persoon leek om het te testen. En zo ja, ik was dan ook maar wat blij van het samen met haar in de surprise box van Rituals te ontdekken. 




Het betreft een dagcrème in een rond glazen potje met zilverkleurig deksel. Geen hygiënische tube, maar wel een pot die je tot de bodem goed kunt opgebruiken. De zalf smeert goed uit en ruikt fris tot neutraal.


Als behandeling zou ik liever een nacht zalfje zien. 's Nachts werkt nu eenmaal alles beter. Overdag ben ik al blij met een bescherming en wat comfort. Deze zalf is me niet op het lijf, of beter, niet op mijn gezicht, geschreven. Ze is specifiek voor een droge huid. Mijn huid is wat aan de ruwe kant, maar dat vindt zijn oorzaak in dehydratatie, niet dat ik dus een droge huid heb. Ik moet dan ook op zoek naar een lotion of zalf voor gedehydradeerde huid. Elke behandeling voor droge huid is over the top en legt een vervelende film op mijn gezicht die moeilijk intrekt en maakt dat ik een glimmende kop of neus heb. 's Nachts kan ik dat nog enigszins hebben, maar overdag ligt dit moeilijk. 


Na het uitproberen van dit product ben ik nieuwsgierig naar drie andere producten binnen deze lijn van Rituals: de intensief hydraterende verzorging voor overdag (voor normale/droge huid), de intensief hydraterende gezichtscrème voor overdag (zou een gel zijn voor normale/gemengde huid) en enigszins de vochtregulerende gezichtslotion (voor vette huid).


Toch bedankt, Rituals, voor dit product! Misschien maken we er wel iemand anders gelukkig mee ?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...