16 december 2011

Meanwhile...

Hallo! :)
Het doet zo geweldig goed van heel eventjes kort terug te kunnen bloggen! Echt heerlijk! Ik hoop dat iedereen die dit leest gezond en happy is! Geen last heeft van een winter dip of een lelijke buikgrip of verkoudheid! En uitkijkt naar kerst! Want weet je wat het komt steeds dichterbij! Oeh.. ik kan gewoon niet wachten tot kerst en nieuwjaar! De super gezellige sfeer, iedereen die happy is, al de mooie lichtjes die branden, de leuke cadeau-tjes die je eindelijk kan geven, de fijne stress rond "wat ga ik aandoen, en zou ik dit of dat doen met mijn haar, en past deze make up/nagellak wel bij mijn outfit". Geweldig gewoon! Zwijmel, zwijmel.. Haha ja,ja je kan je niet voorstel hoe vaak ik al nagedacht heb over hoe deze kerst gaat zijn. Maar goed! Ik heb het gevoel dat ik nog uren door kan gaan, maar ik denk dat ik dat best niet doe, zou behoorlijk langdradig worden en natuurlijk is er wel een kleine reden waarom ik toch even blog terwijl ik zei dat ik "weg" ging zijn voor iets minder dan twee weken.
Oké nu hoop ik niet dat jullie denken dat er iets erg of iets is, want ik wou jullie gewoon laten weten dat de exames lekker gaan (voorzover dat dat mogelijk is natuurlijk) en dat ik gezond ben en jullie absoluut niet vergeten ben! Wel ja gezond.. Om eerlijk te zijn ik heb kringen rond mijn ogen zo donker als iets en snak ik naar een beetje slaap en rust voor mijn hersenen, maar voor de rest toppie! Natuurlijk hoort dat er allemaal een beetje bij maar toch ben ik het meer als beu op dit moment.
Oh ja en er is nog iets want ik heb geweldig leuke dingetjes om te reviewen (du nu in een hoekje van een kast zitten te wachten op vakantie) die ik er voor Kerst ga proberen op te zetten dus als je niet weet wat te kopen en je wilt een fijn beauty product dan vind je misschien wel een beetje inspiratie op dit blogje hier! Waarschijnlijk herinneren jullie je allemaal ook nog wel de doos vol heerlijke producten die ik toegestuurd had gekregen van Rituals, wel daarvan is nog altijd één review niet geschreven en dat komt omdat het oorspronkelijk plan was dat mijn moeder die ging schrijven (was voor haar huidtype geschikt en niet de mijne) maar omdat ze niet echt de tijd vindt om dat artikeltje te schrijven heb ik besloten om het toch maar over te nemen. Dus waarschijnlijk zal ik gewoon alles typen en het product zelf ook testen en dan bij de meeste dingen ook haar mening vermelden. Klinkt dat als een goed plan? Ik denk van wel. Dat was het denk ik..
Nog véél succes voor iedereen die net zoals ik examentjes heeft! En voor de rest allemaal gezond en happy blijven hé! Haha, byee.. :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...