21 december 2011

Face products from dr. Van Der Hoog

Goede-late-morgen! 
Het lijkt alsof het weekend is maar dat is het niet! Het is nog iets veel beter, het is vakantie! Wel, alleszins toch al voor mij. Voor de mensen die nog druk aan het werk zijn of nog aan het leren zijn voor de laatste examens nog veel,veel succes! In de voorgaande artikels had ik jullie verteld dat in die twee weken dat ik non stop moest studeren ik een paar pakketjes van beauty merken had binnengekregen. En vandaag wou ik jullie één van die pakketjes laten zien, want het oorspronkelijke plan was dat al de producten van dit pakje aan bod zouden komen door een review of dergelijken en waarschijnlijk zal dat ook wel gebeuren maar pas na Kerst. Toch heb ik besloten om jullie dit pakje en al de producten te laten zien vandaag zo dat jullie misschien nog wat inspiratie opdoen voor kerst-cadeau-tjes. So let us take a look! 


Tadaah.. Ik kreeg een redelijke grote doos binnen, exact twee weken geleden geloof ik, met daarin een mooie grote zak van dr. Van Der Hoog. Voor de mensen die dit merk niet zouden kennen, dit merk is Hollands / Nederlands en kan je daar heel makkelijk vinden in parfumeriezaken en shoppingcenters, maar voor zo ver ik weet is het heel moeilijk om het te vinden in België.. Voor de Belg-jes onder ons wees gerust ze hebben ook een webshop die buiten Nederland levert.
Toen ik dit pakje binnen kreeg was ik zo happy (oké, ik wordt gewoon eigenlijk super happy van ieder pakje dat ik binnenkrijg) want ik had nog nooit, maar dan ook nog nooit de kans gehad om één van hun product uit te testen en ik had er al zo vaak over gelezen, dus twee weken terug was eindelijk mijn kans daar! Yeah! Haha. Vaak (niet altijd) hebben dit soort pakjes met producten geen of weinig extra uitleg over alles inbegrepen, maar hierbij wel! Er is een mapje met alles over hun nieuwe loge, verpakking én producten! Plus de prijzen en een klein catalogus-je! Dan zitten ook nog eens de producten in een mooi glimmend zakje en niet gewoon los in de doos! Super allemaal gewoon! Yep, bij dit merk wordt goed aan de klanten zelf gedacht!


Maar wat zit er nu in dat mooie zakje? Wel... vijf producten die er geweldig uitzien! Spijtig genoeg kan ik je nog niet echt iets over de werking testen omdat ik om heel eerlijk te zijn nog niets buiten de scrub heb kunnen testen...


Dit zijn alle producten mooi bij elkaar. Zien ze er niet mooi uit? Ja,ja ik vind van wel! Van links naar rechts zie je: een passionate pearl masker, een crazy cranberry masker, 3minuten aloë vera masker, een dagcrème voor een normaal huid en dan als laatste heb je nog die tube en dat is een scrub. De twee maskertjes in een zakje ga ik testen met Nieuwjaar en Kerstmis en dat andere masker binnenkort met een vriendinnetje. Dus halverwege de vakantie zouden jullie daar een review over mogen verwachten!
Dus als deze producten je wel wat lijken om cadeau te doen ga dan zeker eens kijken op hun website of in de winkels natuurlijk zou je in Nederland wonen! Geniet nog van jullie woensdag! Byee.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...