20 december 2011

Let the holidays begin !

Aaaah! Ik ben er van af! Het is gedaan! Eindelijk! Whoe-hoew!
Haha ik ben echt mega super blij, ik ben deze ochtend mijn laatste examen gaan afleggen en wat voelde dat goed om te weten dat dat het laatste examen was voor dit jaar! En gewoon ook het feit dat ik voor twee weken absoluut geen stress zou hebben en gewoon zou kunnen doen wat ik graag doe: fun hebben met mijn lieve vriendinnetjes, gezellige middagjes en avonden beleven met mijn ouders, gaan shoppen en bloggen! Yeah! That's what a girl wants, right?
Zo, zooo verschrikkelijk happy ben ik! Mijn laatste examen ging kei goed, ik heb eindelijk mijn computer-tje terug (had hem uit het stopcontact getrokken zodat ik me beter zou kunnen studeren, en volgens mij heeft het geholpen!) en heb een geweldige intrede gehad van de vakantie samen met een vriendinnetje, gewoon aan niks denken, lol hebben en veel lachen! Dat is precies wat ik nodig had na al die stress en vermoeidheid! En dan komt er ook nog eens bij dat ik eindelijk na ongeveer twee weken eindelijk tijd heb om cadeau-tjes te gaan kopen voor mijn familie en vrienden! Want wat is er nog leuker dan pakjes te krijgen? Juist! Cadeau-tjes te geven aan de mensen die je graag ziet! Dit allemaal te samen zorgt ervoor dat ik gewoon zit rond te stuiten van happiness (zie je het al voor je zoals in dit cartoons?)!
Dus, hallo iedereen! I. Am. Freakin. Back! En ik ga echt proberen van echt wat meer te schrijven deze vakantie want ik heb er veel zin en ik hoop dat dat ook voor een klein glimlachje bij jullie zorgt! Ik wil byee zeggen, maar.. er is een review dat ik nog moet afwerken en dan zal het over een uur ongeveer online staan. Dus niet echt byee... Haha tot straks!  :)


weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...