20 december 2011

Review: Liz Earl cleanse & polish (hot cloth)

Ik ben er van af, ik ben er eindelijk écht helemaal van af! Yeah! Whoew, haha ik weet dat er zo juist een heel artikeltje over die gijne happy nieuws in online gegaan van mij maar ik wou het toch nog even rap zeggen voor de mensen die... die misschien het artikeltje niet hebben gelezen? Oké nee ik ben gewoon over happy en als ik happy ben mag iedereen dat weten! Haha en ik vermoed dat je nu al wel door hebt dat ik happy ben!
Toen ik nog exames had, wil ik niet meer aan terug denken maar goed, had ik een klein artikeltje geschreven met dat alles in orde met me was en dat ik niet kon wachten tot dat die stomme periode over was en nog vele andere dingen. Maar ergens op het laatste vertelde ik jullie ook nog dat ik verschillende pakjes in die twee weken heb binnengekregen (waar ik eerlijk waar kei hyper en happy door was en nog steeds ben!) en één van deze awesome pakjes kwam helemaal van groot, geweldig Londen!


Nog heel even kort voor ik dit review-tje écht start, ik was echt zo, zooo ongeloofelijk happy toen ik dit binnenkreeg écht waar! Liz Earl is een merk waar ik al héél veel goede dingen over had gehoord op blogs en op youtube maar omdat het merk uit Londen komt dacht ik dat er maar een hele kleine kans was dat ik ooit de kans zou krijgen om een product van hun te proberen. Tot vandaag! Wel eigenlijk een week geleden maar goed! Op deze foto zie je alles wat er in totaal in het pakje zat, van links naar recht zie je: een zakje met rits waar alles in zat behalve de brief, twee doekjes, de cleanser zelf, kaartje met uitleg hoe je het product moet gebruiken en dan nog een brief met wat extra uitleg en dat ze je veel plezier wensen met dit product! Geweldig toch! Ik vond het er zo"waauw" uitzien, ik bedoel in dit pakketje zit gewoon echt alles wat je nodig hebt en het ziet eruit alsof er echt veel tijd is ingestoken en alsof ze echt veel geven om hun klanten! Eerste indruk was dus al zeker geweldig positief! Dikke duim omhoog zou ik zeggen! :)

De verpakking van deze cleanser vind ik echt super! En super als in super, super! Het ziet er strak, elegant, fris, modern en vooral voor alle leeftijden uit! Persoonlijk vind ik dat het er ook heel chique en "rijk" uitziet, snap je wat ik bedoel? Dit product is ook echt zo'n product dat er uit ziet alsof het echt geweldig werkt, duur is en je gewoon wilt kopen zonder dat je weet of het een goed product is! Ook staat dit product echt zeer mooi en chique op je lavabo of kast.


Zoals we allemaal weten is een leuke hygiënische verpakking altijd zeer welkom, en bij cleansers voor het gezicht is het dubbel zo belangrijk! Want stel je voor: je hebt handen goed gewassen, je haren uit je gezicht gedaan en je bent ready om je gezicht proper te maken en als je dan merkt dat je huid alleen maar slechter wordt van dat product doordat het er smerig uitziet doordat het geen hygiënische verpakking had. Tja, zelf heb ik het nog nooit zoiets echt meegemaakt maar wat een domper moet dat niet zijn. Al een geluk heeft dit product de meest hygiënische verpakking: een pompje! Jeej! 



Zoals je op deze en voorgaande foto's kan zien is er ook een lief blauw zakje waarin het pompje en twee doekjes zitten (waar ik straks meer uitleg over ga geven). En ik wou toch even graag vermelden dat dat zakje super handig, nu niet zo zeer om het zo op je lavabo of kast te leggen want dan zou je telkens de twee producten er weer uit en in moeten steken. Maar wel super leuk en handig om op reis of naar vriendinnen te nemen, ook heeft het zakje een rits en een soort plastiek binnenin dus het is helemaal waterproef! 


Zoals je aan de naam (cleanse&polish hot colt cleanser) kan horen en je hebt het ook al gezien bij de eerste foto bestaat dit product uit twee delen. Het basis en eerste deel is natuurlijk het pompje met daarin het product en het tweede deel is het doekje. Ik zal even kort het stappen plan van dit product overlopen, dus het eerste wat je doet is natuurlijk je handen proper maken  In dit pakketje zaten twee doekjes, wat zeer handig is want als er dan eentje in de was zit heb je er nog een ander dat je kan gebruiken. Ja, ik zei je toch dat er goed was nagedacht over dit product.


Zoals je kan zien op de foto hebben deze doekjes een zeer fijne structuur. Al moet ik wel zeggen dat toen ik ze voor de eerste keer eens aan voelde of na dat ik het doekje had gebruikt en had laten drogen voor de volgende dag dat het doekje zeer hard voelde. Maar wees gerust eenmaal als het nat is en je het over je gezicht haalt voelt het echt heel zacht en lief voor je huid. Wat super is want met een hard en niet zo subtiel doekje zou je je gezicht er alleen maar mee schuren! Niet zo'n prettig idee hé. 




Voor ik dé grote vraag (of het product echt zo geweldig zijn werk doet) ga beantwoorden wil toch even kort overlopen hoe je dit product juist moet gebruiken dus. Als eerste moet je natuurlijk je handen wassen en je haar uit je gezicht doen. Als tweede stap wordt er aangeraden om een klein beetje warm wat in je lavabo of een teiltje te laten lopen zodat je onder het echte schoonmaken van je gezicht je niet nog rap dat doekje moet nat maken en wachten op warm water. Dat hoeft dus niet want ik bijvoorbeeld maak dat doekje gewoon altijd nat met warm water op het moment zelf. Stap drie is het product al masserend verspreiden over je gezicht voor een paar minuten. Als stap vier maak je dus dat doekje warm me warm/heet water en dep je je er je gezicht mee af. En als laatste stap maak je je gezicht nog even kort nat met koud water om je poriën te sluiten. Wees gerust zou dit te veel zijn in één keer als uitleg, zou je het product ook willen kopen dan staat er een hele uitleg van hoe en wat op de achterkant van het pompje of nog eens extra een kaartje met echt stap voor stap alles uitgelegd.

En dan nu de vraag... Doet het product echt zo goed zijn werk? Ja! Zeker en vast! De eerste keer toen ik het gebruikte wat nu iets minder dan twee weken is geleden lag mijn mond echt letterlijk open nadat ik alle stappen had gedaan! Echt waar! Zo hard was ik onder de indruk! Natuurlijk was het "pomp en doekje" gedoe wel even wennen want het was een heel nieuw systeem voor me, maar na twee het te gebruiken keer heb je het helemaal door wat je moet doen en dan is het echt puur geniet! Yep dit product is pure verwennerij voor je huid! Eerst en vooral ruikt hij heel fris en een tikkeltje vrouwelijk maar niet te veel en ook is het niet echt zo'n overmeesterende geur. Op de ingrediënten lijst staat dat er rozemarijn, hops, cammile en eucalyptus, kan je je er al een geur bij voorstellen? Wel ik kan je vertellen dat het een heel fris en leuke geur is vooral voor s'ochtends! 
De kleur van het product zelf is gewoon basic wit en het ziet er ook niet speciaal glimmend uit dus voor de vettig huid is dat zeker een pluspunt!
De werking van dit product is echt fenomenaal! Hij maakt mijn huid ongelofelijk proper! Ik heb minder last van mee-eters (zwarte puntjes) en mijn huid is bijna totaal mat op mijn vettige zones op mijn gezicht! Maar dan nu het meest geweldige waar ik super versteld van stond. Dus een reiniger maakt normaal gezien alleen je gezicht alleen proper en dan moet je best daarna nog een dag of nachtcrème op doen maar nadat ik deze reiniger van Liz Earl heb gebruikt voelt mijn huid zo ongelofelijk zacht dat ik gewoon geen crème meer moet opdoen! En echt zacht in als ik-heb-juist-een-geweldig-gezchtsmasker-opgehad echt zo! Super gewoon! Dit product doet dus meer dan het moet doen op een super positieve manier! Awesome.. :) 


Conclusie: ik raad deze reiniger van Liz Earl echt, echt, écht aan! Aan iedereen, maakt niet uit hoe oud/jong je bent of welk huidtype je hebt want dit is geschikt voor ieder huidtype! Dus je hebt absoluut geen reden om dit geweldige product niet uit te proberen! Mijn moeder heeft trouwens dit product ook een paar keer gebruikt en zij is er ook helemaal fan van en zij is ouder als mij en heeft een droge huid wat ik absoluut niet hebt dus dat bewijst even die twee dingetjes van hierboven. De enige twee kleine minpuntjes die je misschien kunnen tegen houden zijn dat het product eigenlijk alleen maar te vind is in de U.K. en dat het product zoals ik heb het gekregen met het zakje en de twee doekjes £13,95 is wat iets is van €16,70. Behoorlijk prijzig maar Vichy producten zitten ook rond die prijs en het product is zuinig in gebruik één pompje per gebruik en je hebt 100ml voor die prijs. Maar ik zou zeggen vraag het voor kerst of grijp je kans om het te proberen en ga naar lizearl.co.uk !
Ik zou dit product hoogst waarschijnlijk zeker opnieuw kopen als het op is en ik er nog eens de kans toe krijg! Ben zo blij om terug te zijn en ik zou zeggen geniet van de kerst-stress! Haha byee.. :)

 *Deze producten zijn mij toegestuurd geweest ter overweging van een review.
  Ondanks dat is alles wat je zojuist hebt gelezen vanuit mijn eigen mening. 

1 opmerking:

  1. Goed nieuws! Even gecheckt op de www.lizearl.com site, en blijkt dat je toch spulletjes kan laten leveren als je de locatie wijzigt naar Ierland (de valuta wijzigt dan ook automatisch naar Euro). Ik vond meteen ook een leuk setje met daarin deze cleanser!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...