25 december 2011

Merry Christmas!

Aaah! Het is zo ver het is eindelijk écht Kerstmis! :)
Natuurlijk was het gisteren ook al een klein beetje Kerst, maar toch! Vandaag is het de echte grote Kerst met familie en een dikke kalkoen. Haha oké snap je het? Misschien merk je het al maar ik ben een beetje hyper en ik ben nog maar juist wakker dus ik zit nog in mijn pyjama dit te typen met een huge smie! :)


Ik heb het gevoel dat het geen witte kerst wordt, hoe graag ik het ook had gewild. Want geef toe hoe gezellig en fijn is een Kerst als het sneeuwt, maar ja. Wie weet deze avond nog, dus blijven hopen!  :)


En natuurlijk wens ik jullie allemaal een fijne kerst met veel liefde en vriendschap! Want tenslotte gaat Kerst meer om dan alleen cadeau-tjes en lekker eten, Kerst draait om liefde. Voor iedereen! Voor je familie, vrienden, collega's, mensen die veel voor je betekenen, maar ook voor jezelf! 


Maar vergeet vooral niet te genieten van Kerst! want het is een feit: Kerst beleef je maar één keer in het jaar (ja,ja dat wist je nog niet hé). Dus lach zoveel je kan, have fun tot de laatste moment, eet tot je helemaal rond bent en laat zien aan de mensen die belangrijk zijn in je leven dat je ze graag ziet.
Dus aan al mijn lieve lezertjes: een vrolijke Kerst gewenst!  :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...