29 december 2011

December favourites!

De maand december is nog niet helemaal gedaan, maar toch bijna! Sterker nog het jaar 2011 is bijna gedaan! En wat ging het jaar rap! Ongelofelijk gewoon! Natuurlijk staat december in het teken van Kerstmis, Nieuwjaar, cadeau-tjes, gezelligheid, lekker eten, toffe muziek én spijtig genoeg ook van de examens, maar daar zijn we gelukkig al van af! In mijn favorieten van December ga je niet echt Kerst-producten terugvinden maar het zijn wel wat meer exclusievere dingetjes. Dingetjes waardoor je je (ik toch alleszins) een heel klein beetje speciaal voelt en die je ook niet iedere dag uit de kast haalt. Ik zou zeggen kijk snel verder als je wilt weten waar ik deze maand stapel gek op ben geworden! 


Hier zie je alles mooi te samen liggen. Het kan trouwens heel goed zijn dat je een paar dingen herkent van reviewt-tjes of iets in die richting! Al zijn er even goed zijn een paar dingen waar ik nog nooit over geschreven heb.. dus verder lezen maar! :) 


Prachtig lakje! Prachtig... Er zijn nog een paar lakjes, een stuk of vier, die ik nog aan jullie moet laten zien en dit is er eentje van! Dus verwacht je maar snel aan een "nails of the day" met dit kleintje hier!


Voor zo ver ik weet heb ik nog nooit geschreven over de douche gels van Rituals. Wat raar is want ze zijn echt fantastisch! Deze ruikt fris, groen en ook naar lieve witte bloemetjes! Perfect voor s'ochtends rustig wakker te worden onder de douche! Zou je graag een review hebben over Rituals haar douchegels, let me know!


Deze geweldige parfum van Tommy Hilfiger heb ik nog maar gisteren voor jullie ge-reviewed, maar ik heb hem nu al een paar keer gedragen en hij hoort zeker bij mijn favorieten van December!
Hier is het review-tje van dit product zou je die gisteren nog niet gelezen hebben


Dan hebben we nog de shatter van O.P.I! Een geweldig cadeau-tje dat ik een paar maanden terug heb gekregen! Het heeft even geduurd voor ik het helemaal onder de knie had maar nu dat ik het snap ben ik echt verliefd op dit flesje! Zoals je kan zien heb ik ook deze nagellak op over een ander kleur in die review!
Als je alles wilt te weten over deze shatter.. klikken maar!


Natuurlijk moest dit pracht product er ook nog bij! Dit is echt het "wauw-product" van 2011 voor mij!Als je dit product ooit hebt gebruikt of mijn review hebt gelezen weet je waarom!
Hier is de link naar het review van de Liz Earl cleanser.

Dat was het! Dit zijn echt producten die het meer dan waard zijn om eens uit te proberen of een staaltje van te vragen! Geniet nog van jullie dag! Laat me ook weten als jullie over één van deze producten graag een review willen, tips & tricks willen voor een shatter nagellak of nog ideeën hebt voor nieuwe, toffe artikeltjes! Byee... :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...