1 januari 2012

NOTD: Mavala vertigo red (new year)

Het is 2012! Aah! Het jaar ging echt, écht rap! Ik hoop dat iedereen gisteren een geweldige avond als intrede van het nieuwe jaar heeft beleefd! En al een klein beetje is uitgerust... Don't worry zelf zit ik hier ook maar een beetje belabberd voor de computer maar ik voel me happy en ik zie dit jaar helemaal zitten! Hoop jullie ook! Hier is de nagellak die ik gisteren en op dit moment nog steeds draag! Hope you'll like it! 


Mavala, zou je het nog niet weten dan kan ik je bij deze vertellen dat dit echt een geweldig merk is voor nagellak! Dekt in één laag, is droog voor dat je het weet, is niet duur, ziet er leuk uit en heeft echt een tof kleuren assortiment! Dit kleurtje heb ik, heel onverwacht (had gevraagd om liever geen nagellak te kopen), op Kerstavond gekregen van mijn moeder. En wat een prachtige kleur! Ik heb één rode kleur van O.P.I waar ik echt verliefd op ben. Dit kleur is meer een dieper, rijker rood en zo, zo mooi! Perfect voor de winter en de feestdagen! Mijn moeder is niet zo heel into nagellak maar dit heeft ze echt mega goed gekozen!
Vertigo Red is een donkerrood bordeaux kleur met rozige minuscule glittertjes erin verwerkt! Volgens mij staat hij enorm chique en classy op je nagels. Perfect dus voor het werk, een belangrijk afspraakje of voor op dagen dat je nette maar geen saaie nagels wilt! I absolutely love it!
Ben jij gisteren voor een safe nagellakje gegaan dat perfect bij je outfit paste of voor een over de top felle of glitter nagellak? Laat me het maar weten, ik ben benieuwd! Byee... :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...