4 januari 2012

Little haul from the sales

Wat een prachtige dag was het vandaag! Vooral vergeleken met gisteren! Mooi zonnetje die door de wolken komt piepen, mensen die allemaal vriendelijk tegen je doen in het stad en dan ook nog eens toffe koopjes vinden in de sales! Awesome gewoon! Normaal gezien vindt ik de solden altijd een beetje zever want alle mooie spullen met korting in jouw maat zijn dan al weg, elk klein stukje van elke winkel licht gigantisch overhoop, je moet uren wachten om te passen en je kan bijna amper nog lopen op straat, zo druk is het! Wel ja, natuurlijk hoort het er allemaal bij maar vandaag heb ik echt een positieve ervaring opgedaan op gebied van solden-shoppen. Zo heel veel heb ik niet gevonden maar wel een paar dingetjes waar ik trots op ben en die ik met veel plezier ga dragen! Oh ja nog goed om te weten is dat dit niet van één dag shoppen is maar van een paar dagen. Vorige week ergens ben ik met een vriendinnetje gaan shoppen in een shoppingcenter en vandaag samen met mijn stiefmama in het stad. Alrighty, enjoy!



De douche gel die je op het einde hebt gezien is half-half voor mij, ik had van deze kerst limited edtition collectie van thé body shop een hand zeep voor mijn moeder haar kerst gekocht. En omdat we beide het over eens waren dat het echt geweldig jummie rook ben ik vandaag ook de douche gel gaan kopen. Normaal gezien wou ik daar nog even mee wachten maar nu was er korting op en hij zou binnen 2 weken sowieso helemaal verdwenen zijn, dus waarom ni hé.
Haha, de blauw-witte pull met pomponnetjes is echt zo tof om thuis of buiten met dikke handschoenen rond te lopen, echt zo comfy en lief! Ik heb het gevoel dat ik in iedere shoplog een nieuwe handtas vermeld, wat natuurlijk niet zo is maar zo voelt het! Deze is echt mega, ongelofelijk lief en handig! Ook zeer vrouwelijk! Ik kan mij er al helemaal mee zien lopen in het stad en op vakantie! Hij lijkt niet zo heel groot maar er past echt veel meer in dan je denkt! Zo is hij ook perfect voor op het vliegtuig of om mee te nemen als je je examens gaat afleggen omdat je er makkelijk een boek, make up tasje, pennen, zonnebrillen, pennen en veel meer in kwijt kan!
Het gestreepte blouse-je is echt zo leuk! Ik heb dit aangehad met nieuwjaar, maar hij is ook helemaal perfect voor de zomer als je je jeans short aandoet en dan dit topje er zo half-half in doet en dan prachtige hakken of schattige ballerina's! Yep, I like! Als laatste hebben we nog het armbandje en het gebreide pulletje met nep bont. Beide heb ik op dit moment aan en zijn zo schattige en chique, maar vooral ook comfy en elegant!
Dit is de winkel en prijs lijst:


Gestreepte top-blouse  -  Only,  €24,95 
Winter blauw-witte trui met pomponnetjes  -   Only,  €25   (kwam van €49,95)
Crème kleurig bont truitje  -   Zara,  €22,95   (kwam van €27,95)
Bowling bruine handtas  -  H&M,   €19,95
Armbandje met strik   -   Esprit,   €5    (kwam van €10)
Cranberry Jou douche gel  -   €3,50    (kwam van €5) 



Dat was het! Nog even een rappe tip, als je net zoals ik into make-up en parfum bent moet je zeker eens in de Planet Parfum gaan kijken daar hebben ze tot 70% korting op merken zoals Chanel en Yves Saint Laurent echt geweldig! Heb jij nog fijne koopjes gevonden in de solden? Wat heb je dan gekocht en waar? En naar welke winkel ga jij meteen zodra er solden zijn? Laat me het allemaal maar weten! Geniet nog van je avond! Byee... :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...