21 januari 2012

Givenchy Instant Bucolique (Spring 2012)

Als je op dit moment naar buiten kijkt denk je misschien nog niet aan de zonnige lente door het gure, regenachtige grijze weer, maar hij komt eraan! Nog een paar maanden en dan kunnen we weer die leuke lichte kleedje en vrolijke kleuren dragen! Geen wollen truien en mutsen meer! Iedere lente komen er altijd prachtige bloemen uit de grond piepen in en één daarvan is de klaproos! Een bloemetje dat je alleen maar in de zomer en lente ziet en overigens ook nog eens zeer teer, fijn, mooi rood en vreugdig is! Daar heeft Givenchy haar inspiratie voor deze collectie gehaald! 


Een super toffe inspiratie bron als je het mij vraagt! Klaproze hebben nu eenmaal een prachtig kleur dat enorm leuk zou zijn als lipstick of nagellak! Meng daar nog eens lieve pastelkleuren en de fragiele structuur van een klaproos bij en je krijgt een ongelofelijk collectie zoals deze Instant Bucolique collectie van Givenchy!
Gloss Interdit Bucolic Poppy Nr.32 €25,50.

Rouge Interdit Bucolic Poppy Nr.54 €28,00.



 Vernis Please! Bucolic Poppy Nr.177 €17,00.




 Le Prisme Visage Bucolique Bucolic Blossoms Nr.1 €50,50.



 Le Prisme Blush Bucolique €43,50 in Bubolic Rose Nr.1  &  Bubolic Poppy Nr.2.


Le Prisme Yeux Quatuor Bucolic Blossoms Nr.79 €48,50.
Hier zie je een voorbeeld look wat je met deze producten kan maken! Een hele mooi lieve look, die perfect is voor de lente! Natuurlijk kan je ook een enkel product kopen of met andere budget-proof producten een soort gelijke look proberen te creëren! Het kan allemaal! 



Al is één ding wel duidelijk en dat is dat dit een écht lieve lente collectie is waar je ook echt het verband met de inspiratie bron ziet! Misschien ben je wat verschoten van de prijzen van deze producten, maar dit is een merk dat door visagisten en professionals wordt gebruikt! Dus ik denk wel dat je echt een goed product krijgt voor je geld dat ook nog eens net en strak is verpakt! Zelf denk ik dat ik niet direct iets ga kopen van deze collectie (ben al genoeg verwent geweest met de feestdagen) maar als ik hem zie denk ik toch dat ik alles even grondig ga bewonderen! Je zal deze collectie in de verkooppunten van Givenchy vinden vanaf 27 januari (2012).Alrighty, houd jullie goed! En laat me weten wat jij van deze collectie vindt! Mooi of minder mooi, duur of relatief? En wat zou je zeker wel of niet aanschaffen? Byee.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...