15 januari 2012

NOTD: M.A.C Immortal Gold

M.A.C is een geweldig merk! Wel, dat hoor je toch ontzettend vaak en dankzij een geweldig lief pakje van mijn vader uit New York heb ik ook de kans gehad om 3 producten van M.A.C uit te proberen! Voor meer uitleg over dat pakje kan je dit artikel even lezen. Het is nog niet zo heel lang geleden dat ik jullie Deep Sea liet zien van M.A.C en hier is al het volgende lakje: Immortal Gold! Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik: wow die ziet er prachtig uit, en lijkt verdacht veel op Peridot by Chanel! Nu moet ik vanavond nog naar een heel verlaat familie-nieuwjaars-feestje en dan leken gouden nageltjes mij wel leuk! Ben je net zo benieuwd als ik of dit misschien een dupe is van de Peridot? Lees dan snel verder! 


Net zoals al de andere nagellakjes van M.A.C komt deze ook in een heel strak zwart doosje, wat er heel chique uitziet! En de dop is ook zo bekleed in een zacht rubber iets, wat apart is! In het algemeen vindt ik het heel M.A.C nagellak potjes wel mooi en vernieuwend! Je herkent het meteen en vergeleken met andere merken is dit niet zo een potje met een lang stokje erop. Wat heel fijn is! Op het eerste zicht lijkt hij heel goud maar als je je het anders houdt zit er ook nog een groenige toets in. 


 Dit is is hoe die eruitziet op mijn nagels! Hij brengt heel smooth aan ondanks het niet zo'n breed borsteltje is maar eerder een fijn lang borsteltje. Ook is het een shimmer nagellak en daar zie je vaak al rap strepen staan van het borsteltje, zelf vind ik dat niet zo erg en bij dit M.A.C lakje is dat ook niet zo duidelijk te zien. Hier zie je ook al beter die groenige toets, niet zo heel duidelijk maar het is dus niet helemaal effen goud.

Is het nu een dupe van het Chanel lakjes! Yes it is! Wel, voor mij toch! Ik weet dat die van Chanel nog veel meer verschillende kleuren in zicht heeft verwerkt zoals blauw en ook is deze veel gouder. Dus als we eerlijk zijn zal er niets tegen Peridot op kunnen. Maar voor een prijs verschil van bijna €15 euro is dit zeker de moeite waard om eens te checken als je die van Chanel te duur vindt! M.A.C nagellak kost rond de €7 denk ik (verbeter me maar als het fout is) en vind je in M.A.C winkels en counters. Al moet je daarvoor al vaak het halve land door kruisen, ik toch alleszins, dus een dupe is een beetje dubbel. Er is nog één lakje van M.A.C dat hier staat te wachten dus blijven kijken naar mijn blog zou ik zeggen voor dat! Laat me maar weten wat jij van shimmer en M.A.C nagellak vindt en of jij vindt dat dit een dupe is! Geniet nog van jullie zondag! Byee.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...