21 januari 2012

Happy Birthday to me!


It's my birthday, it's my birthday! Its. My. Happy. Little. Birthday! Whooew!!!
Haha, oké niet vandaag maar een paar dagen terug, maar dan nog! Ik ben nu een jaartje ouder! Wat ik alles behalve erg vind! Weer een jaartje waar ik geweldige dingen kan en ga in meemaken! Toffe nieuwe mensen ga in ontmoeten! Dingen ga bijleren en ervaringen opdoen! Happy momentjes en mindere momentjes ga beleven! Het klinkt misschien als een nieuwjaarskaart-je maar het is en blijft het jaar voor mijn 16de, het jaar waar ik nog tot de "jongeren" groep behoor. De leeftijd tussen nog half kind zijn en een leeftijd waar je opeens wettelijk allerlei dingen mag! Een leeftijd waar ik volop van wil genieten! En waar ik veel wil lachen en plezier hebben zodat ik later er trots op terug kan kijken! En iedereen kan vertellen hoe goed ik het wel niet had op deze leeftijd en wat voor toffe dingen ik toen had meegemaakt! 
Deze hele week heb ik allemaal super lieve berichtjes en kaartjes gehad, toffe mini-feestjes gehad en lekker cake gegeten! Yep, ik heb een awesome verjaardag meegemaakt! Natuurlijk blijf ik ook gewoon verder bloggen nu ik een jaartje ouder ben! Al zullen mijn studies nog altijd voor artikeltjes schrijven komen en ik hoop dat jullie dat begrijpen! Maar weet dat ik deze blog met veel liefde en grote glimlach doe! Voor de mensen die ook een paar dagen terug zijn verjaart of misschien vandaag: een gelukkige verjaardag! Feest super hard! Lach tot je er bij neervalt! En maak er super toffe periode van in je leven! Lots of love from me! Byee.. :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...