11 januari 2012

NOTD: M.A.C Deep Sea

Hey lezertjes! De afgelopen dagen heb ik mijn nagels even een kleine pauze gegeven van nagellak en vooral van nagellak remover. Omdat het gewoon een feit is dat nagellak en vooral nagellak remover absoluut niets goed doet voor je nagels buiten ze een mooi kleurtje geven. En ik spreek uit ervaring! Herinner je het gele-randjes-incident... wel ja, ik heb dus totaal gen zin omdat opnieuw te hebben! Dus daarom een grote, goede tip voor alle nagellak fans onder ons: geef je nagels soms een pauze, rust zodat ze terug even op "adem" kunnen komen. 


Wel ja, om eerlijk te zijn duurde die pauze amper twee dagen, kon gewoon die mooie potjes nagellak van M.A.C niet zielig daar laten staan op mijn kastje! Ik heb als eerder over M.A.C nagellak gepraat in artikel en daar vertelde ik jullie dat je heel rap een "nails of the day" kon verwachten. En daar heb ik aan gedacht! Iedere kleur heb ik al eens op gehad maar heb nooit echt de tijd gevonden om er foto's van te maken, dus bij deze...


In totaal heb ik drie kleurtjes van M.A.C gekregen, waaronder deze. De kleur van deze nagellak zou ik omschrijven als een zeewier-groen, dus iets tussen donker appel-blauw-zee-groen en donker groen. Heel mooi kleur! In het flesje zag het er meer blauwig uit maar in het echt is het meer een donker groen met een blauwige toets! Super voor een witte, grijze outfit op te fleuren of helemaal los te gaan met kleur op je nagels!

Deep Sea is de naam van dit nagellakje, past er helemaal perfect bij! Zoals je ook kan lezen is de afwerking cream, wat je misschien al kan raden dus betekend dat er geen glitter of shimmer in verwerkt zit, gewoon effen met een glans. Over de glans gesproken! Deze nagellak laat een mega super glans achter echt bijna eng! Wel super mooi! Ik heb maar één laagje op gedaan en hij dekt echt super na één laag als je echt het helemaal picture perfect wilt moet je wel twee laagjes opdoen. Ook droogt 'ie mega snel! Binnen de vijf minuten is die kurkdroog! Misschien kan je het al horen maar ik ben helemaal fan! Zeker een aanrader voor iedereen, dit lakje en de nagellak van M.A.C in het algemeen! Omdat ik dit lakje cadeau heb gekregen weet ik niet precies de prijs maar ik denk tussen de €5 en €7. Daarvoor krijg je in totaal: een net doosje waarin het potje zit (wat trouwens heel chique staat), een strak hip potje met rubberachtige dop en 10ml product dat super is! Alrighty, geniet nog van je namiddag! Byee... :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...