29 januari 2012

Review: Diamond gloss by Nivea

Hallo iedereen! Nog maar een paar daagjes ben ik terug helemaal gezond na een klein weekje verschrikkelijke buikpijn te hebben. Was echt niet fijn! Het enigste positieve eraan was dat ik wat kon uitrusten, iets waar ik echt nood aan had trouwens. Wel ja, het punt waar ik eigenlijk wil komen is dat dat ervoor heeft gezorgd dat ik nu vol gepompt zit met energie! Dus laten we beginnen met dit review! 


In één van mijn vorige artikeltjes kon je al lezen dat ik nog niet zo lang geleden ben verjaart. Nu kreeg ik juist op die exacte dag van mijn verjaardag een geweldig pakketjes van Nivea met verschillende leuke producten! Waaronder deze 4 producten van hun Diamond Gloss lijn! Ik heb ze allemaal uitgebreid getest voor een tijdje en ik heb mijn best gedaan om dit artikel vandaag nog getypt te krijgen (zoals ik al aan jullie had vertelt op Twitter).
Ah ja, misschien is het wel handig om te weten dat ik zelf heel fijn stijl haar heb maar wel een redelijke hoeveelheid daarvan. Dus het kan zijn dat als jij een andere haar type hebt dat deze producten voor jouw anders uitdraaien als bij mij. Goed, enjoy! 


Laten we beginnen bij de shampoo en conditioner! Ik had niet zo'n grote of hoge verwachtingen en dat was misschien maar best ook, want na dat ik deze shampoo had gebruikt en mijn haar helemaal droog was zag ik geen verschil, helemaal niks. Misschien niet zo heel erg als 'ie gewoon je haar proper maakt en niets erg, maar het minst fijn aan deze shampoo is dat hij mijn haar enorm droog en stug maakte! Echt niet fijn!
Ik had dan gehoopt dat de conditioneer mijn haar wat ging verzachten, maar neen. Hij maakte het iets beter maar echt niet "wauw". En ergens begrijp ik niet dat een conditioneer glans in je haar kan geven, maar dat is natuurlijk mijn kijk op de dingen. Conclusie: de conditioneer is een basic conditioner en de shampoo raad ik eigenlijk aan niemand aan, beide producten gaven mijn haren ook geen extra glans. Want ik kan je vertellen dat het echt geen fijn gevoel was om zo'n droog haar te hebben. Dus als je een shampoo zoekt voor glanzende haartjes, dan zou ik niet voor deze gaan.


Doordat ik zo'n fijn haar heb, heb ik niet echt volume in mijn haar wat mij soms echt gek kan drijven! Al een geluk heb je dan producten zoals deze: volume mousse! Wel, zij noemen het styling mousse maar voor mij is het eigenlijk gewoon een volume mousse. Ik heb dit product een aantal keer gebruikt toen mijn haren vochtig waren en ik ze wou gaan drogen met de haardroger. Op zich geeft dit product net dat iets luchtigere gevoel en volume, maar absoluut niet wat ik had verwacht. Net zoals met de vorige producten zag ik bij deze ook geen extra glans op mijn haar. Het enigste leuke aan dit product is misschien dat het beweerd dat het ook beschermend zou werken tegen de hitte van de haardroger, niet speciaal van gemerkt, maar ik zou nu eigenlijk ook niet weten hoe je daar iets van kan merken... 


Dan het allerlaatste product, de Diamon Gloss glans treatment. Het enigste product dat volgens mij  echt glans kan brengen in je haar. Waarom? Omdat dit volgens mij een meer styling en extra product is. Dit product heb ik drie of vier keer gebruikt, niet zo heel vaak moet ik zeggen, maar dit is het enigste product van de vier waar ik toch precies wat extra glans in mijn haar kon zien. En dan spreek ik wel absoluut niet over runway-glanzend-haar of prachtig-reclame haar maar toch dat net ietsje meer. Kan ook gewoon maar een illusie zijn.


Al deze vier product zitten een strak licht blauwe verpakking met donker paarse accenten, alles past dus mooi in het Nivea plaatje. Wel is er nog een cool detail bij de shampoo en de conditioneer, en dat is dat ze op de voorkant een soort glimmend gekleurd folie hebben geplakt dat veranderd van kleur afhankelijk van hoe je het houd in het licht. Bestaat er voor zoiets een nette naam? Geen idee. Maar weet je wat ik bedoel? Best cool!
Hoogst waarschijnlijk kenne jullie allemaal wel dé Nivea geur, heel basic geurtje dat je meteen herkent, wel deze product ruiken ook zo alleen hebben ze ook nog zo een zoete kappers-geur toets in verwerkt. Best aangenaam, maar niet speciaal jummie.
Alrighty, misschien heb je het wel gemerkt maar buiten de Diamon Gloss glans treatment is er niets waar ik echt fan van ben. Spijtig, maar ik heb het geprobeerd! Het kan trouwens altijd zijn dat de product voor jouw haar anders uitdraaien, dus zou je ze toch willen proberen dan kan je heel de lijn vinden in drogisterijen en natuurlijk in supermarkten! Alles is volgens mij te vinden onder de €7, ben het niet zeker maar ik denk het wel. Geniet nog van jullie zondag avond! Byee.. :)


*Deze producten zijn mij toegestuurd geweest ter overweging van een review.
  Ondanks dat is alles wat je zojuist hebt gelezen vanuit mijn eigen mening. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...