1 februari 2012

Catrice million styles effect top coats

Altijd al een cool effect op je nagels gewild dat geen uren werk vraagt en dat iedereen kan doen? Met deze lakjes kan dat! Ze geven je nagels een echt "wauw" en miljonairs effect! Vergeleken met de collecties van de laatste tijd, die weel ontzettend cool zijn maar geen echt speciale, toffe lakjes inzitten (vind ik persoonlijk) is het bij deze collectie het absoluut het tegenovergestelde! Er werd er extra veel aandacht en tijd besteed aan hoe kunnen we ze zo speciaal en apart mogelijk maken, en dat zie je ze! Stuk voor stuk zien er mooi en vooral fascinerend uit! Catrice verwoord het zelf als een 3D juweel-effect. Ben je al benieuwd naar de Million styles effect top coats? lees dan snel verder!

No Smoke Without Fire. Een ietwat donkerdere nagellak die voor een cool en zwoel smokey effect zorgt op je nagels. 


Million Dollar Baby zorgt voor pure bling, bling op je nagels! 

 Miss Money Penny, voor een zacht roze nagels met een subtiele gouden glans.
Shake it! Fake it! Dé nagellak in deze collectie die voor het 3D juweel-effect zorgt! 

Return Of Space Cowboys, voor een adembenemend paars en goud voorkomen! 

Godfather Of Pearl, geeft een lief parelmoer effect aan je nagels.

?Holo Que Tal? Maakt je nagels tot een holografisch en schitterend kunstwerk. 

Have An Ice Day, tovert je nagels om tot glinsterende ijspegel.

Net zoals met iedere anders Limited Edition collectie za flakies l deze ook maar tijdelijk verkrijgbaar zijn. En één goede raad: wees er snel bij! Want ik verwacht dat ze echt de winkels gaan uitvliegen doordat ze zo geweldig cool en mooi zijn! Zelf ben ik ook helemaal al verkocht aan the Million styles effect top coat! Ze zijn prachtig en uniek, en ik heb ook nog nooit eerder een nagellak met uitgeprobeerd, dus hoogstwaarschijnlijk ga ik een kijkje naar ze gaan nemen! Vanaf half maart tot en met half april (2012) zal je ze kunnen kopen in de winkels van het Kruidvat en Trekpleister aan een prijs van €2,99. De normale Ultimate nail lacquers kosten €2,49. Super prijzen als je het mij vraagt! Nu nog zien of ze even geweldig werken als ze eruitzien! Ik houd jullie op de hoogte als ik ze tegenkom of als ik er toevallig eentje koop! En voor de rest, blijf gezellig binnen met een warme kop choco want het vriest buiten te hard (mijn handen vroren er deze ochtend echt zo goed als bijna af). Behalve als je natuurlijk wel tegen wat kou kan dan zou ik zeggen: geniet ervan! Byee.. :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...