11 februari 2012

Review: Energy Bubbles by Rituals

Hallo lieve lezertjes! Het is weer even geleden dat ik nog heb geblogt (spijtig genoeg), maar ik heb een ongelofelijk drukke week achter de rug en op dit moment ben ik ook weer helemaal mijn studies op nummer 1 aan het zetten, wat gewoon heel belangrijk is! Al zeg ik het zelf. Natuurlijk sluit dat het bloggen af en toe niet uit, maar er zullen wel minder regelmatig artikeltjes verschijnen. Maar laat geen traantjes zou ik zeggen, want bij deze heb ik een tof en vooral heel fel roze review met veel bubbles voor jullie! Enjoy! 


Sommige onder jullie hebben het misschien al gelezen op Twitter maar gisteren had ik vreselijke, maar echt pijnlijke spierpijn van te gaan sporten. En dan heb ik het nog niet eens over intensief sporten! Ik voelde mij echt oud en versleten. Nu ik er zo over nadenk heeft het waarschijnlijk wel iets met de vele uurtjes buiten in de kou te wandelen en het toch wel misschien een beetje te veel van mezelf gegeven te hebben bij het sporten.. Maar na wat tips hier en daar gehoord te hebben had ik besloten van een lekker warm en ontspannend badje te nemen! Kan nooit kwaad en als het dan ook nog eens die spierpijn laat weggaan, waarom niet! 



Sinds ik ben verhuisd heb ik mijn eigen badkamer (lucky girl that I am) met een badje waar ik spijtig genoeg niet kon van genieten tot voor kort, omdat ik geen gordijnen had... Nu heb ik er dus wel! En deze geweldig, giga, roze fles met bubbles stond mij al zo lang uit te dagen om te testen, dat ik er gisterenavond gewoon geen nee tegen kon zeggen! 
En wat een heerlijk product! Rituals heeft verschillende lijnen en deze roze "Organic Gingseng & Indian Rose" moet toch wel mijn mijn favoriete zijn (ondanks ik niet zo'n mega fan ben van rozen). Maar deze badcrème ruikt echt heerlijk! Niet extreem vrouwelijk of extreem naar rozen, wat ik op het eerste zicht had verwacht door de verpakking.


Even iets terzijde en misschien verwacht je dit niet, maar ik ben absoluut niet zo voor de kleur roze. Wel voor oranje-roze en oud-roze maar voor fel roze als deze fles, nee, niet echt iets voor mij! Al moet ik wel toegeven dat deze fles werkelijk prachtig staat in mijn badkamer! En de houten dop maakt de fel roze fles wat chiquer en geeft het ook die zen uitstraling, super!


Op het begin toen ik deze bad-schuim-crème mengde met het water was ik er zeer zuinig mee, na een tijdje ben ik er toch wel echt mee gaan door gieten, want je hebt toch wel een grote hoeveelheid nodig voor echt veel en veel bubbels. Ik zou niet zeggen dat je extreem veel nodig hebt maar wel meer als goede scheut zoals staat beschreven op de verpakking.
Op de foto hierboven kan je zien dat hij echt wel dik schuimt. Deze bubbels kwamen trouwens van een echt kleine druppel van het product. Veel bubbels van weinig dus!


Hier is de ingrediëntenlijst zou iemand zich afvragen wat er in het product zit of allergisch is voor iets. Zoals je kan zien zit er SLS (sodium laureth sulfate) wat vaak heel uitdrogend kan werken voor je huid. Maar daar heb ik nu eerlijk gezegd niet veel van gemerkt. Parfum staat ook redelijk hoog, maar ja wat wil je ook met zo'n heerlijk ruiken product.



Zeer tevreden ben ik over dit product! Ik ben zeker dat de Energy Bubbles nog vaak en met veel liefde gaan gebruikt worden! Zeker ook een aanrader als verwen cadeau-tje voor met Valentijn voor jezelf, je moeder, vriendin, alleszins iemand met een bad! Want hij ruikt geweldig, ziet er super uit, gaf mij een happy en energy boost én het warme water (en misschien ook wel dit product) heeft mijn spierpijn echt een pak verminderd! Allemaal super dus! Geniet nog allemaal van jullie avond, misschien wel met een bad? Wie weet. Anders hoop ik dat jullie genoten hebben dit artikel! Byee.. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...