4 februari 2012

Second day nails: M.A.C rain of flowers + O.P.I silver shatter

Nagellak, wat een geweldig product! Wat een mini liefde, of beter gezegd verslaving van me! Neen, niet zo'n verslaving als in iets ongezond's dat niet goed voor je is. Eerder als in ik-word-er-happy-van-en-heb-er-fun-in! Ben zeker niet de enigste ben die zo over nagellak, of beter gezegd beauty en make-up in het algemeen, denkt. Al is het enigste echt grote nadeel daaraan dat het veel tijd vraagt, soms ook wel wat geduld wat vele (inclusief mezelf) niet echt hebben. En het is ook een feit dat de lak ook niet voor eeuwig blijft zitten en als je dan ook nog eens pech hebt dan heb je de volgende dag al een chip in je nagel en mag je die weer opnieuw doen. Wel! Voor al deze problemen hebben ze natuurlijk oplossingen gezocht en uit dat alles zijn quick dryers, top-en basecoats, anti-chip nagellak... voortgekomen, allemaal geweldig, maar sinds een tijdje heb ik een veel leukere en creatiever manier gevonden! Benieuwd? 


Jullie allemaal kennen ze vast wel, maar de oplossing waar ik mee op de proppen ben gekomen heet: shakers! Of te wel crackle nagellakjes! Sinds deze zomer een huge trend onder de nagellak-liefhebbers! Toffe lakjes die je nagellak dat interessant gebarsten twee kleuren effect geven!


In één van de vorige artikels zagen jullie al Rain of Flowers by M.A.C voorbijkomen, prachtig lakje! Alleen heel donker wat er voor zorgt dat als je nagellak begint af te bladderen dat dat meteen heel duidelijk is... Niet zo fijn. Zo kwam ik op het idee van daar mijn shaker over te doen zodat de "schade" meteen wat minder zichtbaar werd. Nu is het wel zo dat shakers zich alleen maar "vast hechten" en dat gekraakte effect geven op nagellak en niet op je naakte, echt nagel. Maar als nog dekt het zilver heel lichtjes op de plekken waar er nagellak af is. Zo heb ik het gedaan: vorige zondag had ik mijn nagels donker paars gelakt, woensdag had ik de shaker van O.P.I op, en nu zaterdag begint dat shaker op zichzelf ook af te bladderen. Dit hele proces, of hoe je het ook wilt zorgen maakt dat je je nagellak langer dan een week kan dragen! Wat je met sommige topcoats ook hebt, maar geef toe, zo'n gekraakt effect is toch veel interessanter en toffer, toch? 


Wel ja, dat vind ik toch! Laat me maar weten wat jullie ervan vinden! Waarschijnlijk ga ik iets opstarten als "second day nails" waar ik jullie dan de nagellak van de voorgaande "nails of thé day" laat zien mét de shaker erop. Lijkt me een fijn idee en tof idee, vooral omdat ik nu echt mijn crackle nagellak opnieuw heb ontdekt! Shatter nagellakjes heb ik bijna in iedere kleur op dit moment, in iedere maat en in iedere prijscategorie dus ik zou zeggen zoeken maar naar die shatter! Deze die ik heb gebruikt is Silver Shatter van O.P.I en die heb ik samen gebruikt met Rain of Flowers van M.A.C. Tof resultaat? Laat het me weten! Geniet nog van de sneeuw en hou jullie goed! Wordt niet ziek enzo! Byee.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...