24 februari 2012

My spring moodboard (2012)

Goeiemorgen! Weet je wat? Het is lente! Wel, dan toch voor mij! De vogeltjes fluiten vrolijk buiten, de zon komt regelmatig eens piepen en het belangrijkste, het vriest niet meer! Allemaal dingen waarvan ik al de lente-kriebeltjes krijg. En dat werd tijd ook, want ik ben absoluut geen winter persoontje (ondanks ik in de wint ben geboren..) en de kou en die dikke pullen ben ik zo geweldig beu! Ik wil terug kleedjes en topjes kunnen dragen zonder er een mega jas en sjaal te moeten boven aandoen, zo vervelend! Wel ja, het zal nog wel even duren voor het echt warm wordt, maar toch hangen er hier en daar al de lente collecties in winkels, heel fijn om te zien! En om jullie een te inspireren, of alleszins warm te maken voor de lente, heb ik dit moodboard gecreëerd met dingen die ik zeker veel ga dragen of nog wil kopen voor deze Lente compleet te maken! 

Alle items zijn van: Accessorize, Tophop en Zara

Dit is het! Om heel eerlijk te zijn ben ik niet iemand die iedere trend volgt en nadoet, maar ik vind het wel altijd boeiend van nieuwe dingen uit te proberen, weliswaar in mijn eigen soort.. stijl? Maar het item dat ik zéker wil aanschaffen voor dit seizoen zijn een high waisted short oftewel een short dit tot aan je taille komt, een leuk item waar je alle kanten mee uit kan! Voor de kleuren deze lente zie ik vooral veel flamingo-roze oftewel koraal, gebroken wit, goud en in het algemeen veel pastelkleuren voorbij komen. Gisteren was ik een paar uurtjes in de winkelstraten en ben ik ook effectief opzoek gegaan naar deze items, maar ik heb geen één soort gelijk iets gevonden, zwaar frustrerend! Volgende keer beter zeker. Ook wil ik even zeggen dat je al deze items online kan terugvinden aan een redelijke prijs, waarschijnlijk ga ik ook een paar dingen van de Zara-online winkel bestellen als ik deze dingen echt niet vindt hier bij ons. Maar wel zullen wel zien. 
Oké laat me weten als jij ook al helemaal de lente ziet zitten en wat jij zeker in je kast wilt hebben voor dit seizoen! Geniet nog van je dag! Byee... :) 

Edit: Colberts of blazers zijn een dikke must voor deze lente (en daar ben ik het helemaal mee eens!) maar daar zal binnenkort een apart artikel aan gewijd worden. :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...